gezocht: ervaren bouwers voor zomerklusje

Hi!

Allereerst vast mijn excuses als dit berichtje niet gewaardeerd wordt omdat het niet een gebruikelijke vraag is.

Ik ben namelijk op zoek naar een aantal ervaren modelbouwers die het leuk vinden (en die tijd hebben) om de komende zomermaanden part-time mee te werken aan het prototypen van ons model.
We bouwen een VTOL-uav die fixed wing vliegt (een hybride dus).

We zijn vooral op zoek naar bouwers die ervaring hebben met snel prototypen van lichtgewicht aircrafts, met composieten en met vtol/tilt-rotor.

Als je interesse hebt kan je mij mailen op pi (apenstaartje) avy.eu.

Thanks en nogmaals moderators: als dit niet mag: excuses.

World's most versatile UAV
Meet Avy One

Avy makes a positive impact on quality of life and work by developing unmanned aircrafts for a variety of applications: organ transport, search and rescue missions, disaster relief and professional inspections. More information coming soon

Wanneer jullie de site gaan opbouwen zorg dan dat je goed op de taal let. Het staat niet erg professioneel als je internationaal wilt zijn en je schrijft je teksten verkeerd.
"Aircrafts" is geen Engels. Eén vliegtuig, twee vliegtuigen: One Aircraft, two Aircraft. Dus zonder de "s". Er wordt vaak over dit soort fouten geschreven op diverse Engelse fora. Juist omdat het zo vaak voor komt. Het meest voorkomende antwoord is dan dat het vooral van oorsprong niet Engels sprekende mensen zijn die dit soort fouten maken.

Leuk project overigens maar ik heb daar geen tijd en mogelijkheden voor. Daarbij ben ik ook geen snelle prototyper (Wel goed Engels???) en doe nog heel veel op de oude en vertrouwde manier. Zal wel aan de leeftijd liggen denk ik.
Succes met het project!

Laatst bewerkt:
Een paar nare vragen, die toch echt gesteld moeten worden:

- hoe oud zijn jullie?
- is er budget? je hebt het over part-time, ga je mensen ervoor betalen?
- salarisindicatie?
- is het geld er ook echt, of moet het er nog komen?
- is er een bedrijf? KVK etc? zijn de administratieve zaken op orde?

Ik zou je aanraden om op deze vraagstukken in te gaan in je vacatures en op je site. Het grote probleem van internet, is dat het erg lastig is om onderscheid te maken tussen échte serieuze projecten en mensen die impulsief een fantasie uitleven. De eerste categorie zal hierop het forum érg interessant gevonden worden, de tweede in het geheel niet, dat is tijdsverspilling.

De manier waarop het nu gepresenteerd wordt, ruikt het heel erg naar jonge mensen die een fantasie hebben, zonder echt budget of degelijke plannen. Ben je serieus, maak dan je 'vacature' wat duidelijker op de genoemde punten, dan zul je ook meer reacties krijgen (bv. van mij, zou zomaar kunnen).

Back