Gezocht: ervaren modelbouwer

• Topicstarter Topicstarter Joop-IOM
  • Startdatum Startdatum
J

Joop-IOM

Guest
Beste lezers,

Ik ben op zoek naar een ervaren modelbouwer die goed in de vrije tijd zit en iets wil (bij)verdienen met het bouwen van epoxy wedstrijdboten.
Het betreft hier 1 meter lange lichtgewicht rompen voor zeilboten. De bedoeling is dat ik onderdelen aanlever en dat de modelbouwer hiermee een complete romp met kiel etc. samensteld volgens de bijgeleverde tekening. Er worden hoge eisen aan de kwaliteit gesteld en ruime ervaring met het werken met epoxy en glasweefsel is een absolute pre. De vergoeding is afhankelijk van de hoeveelheid werk maar is een aardige zakcent. Voldoende om een heel mooie DLG zwever aan te schaffen.

Het liefst iemand uit de buurt van Rotterdam, maar dat is niet beslist noodzakelijk.

Kennis van (zeil)boten is niet noodzakelijk, dat leg ik wel uit.

Het is niet een éénmalige opdracht. Als het klikt kan er een langdurige werkrelatie ontstaan met veel opdrachten voor nu en in de toekomst.

Voor meer info, mail naar xs2joop"at"orange.nl

Niks zwart.

Wel een erg goedkope manier van adverteren en daarbij nog succesvol ook!:) Er is al een bouwer uit de DLG gelederen aan het werk!:)

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds kort een Tamiya Scania R-470 Highline gekocht van het merk Tamiya.
Maar ik wil daar uitbreidingen aanbrengen en eventuele veranderingen aanbrengen.
Ondanks mijn visuele beperking (slechtziendheid) ben ik zelf niet in staat om zelf te gaan knutselen aan de truck dus ben ik opzoek naar iemand die goed thuis en ervaren is in dit soort dingen. Het zou ook fijn zijn als deze bouwer in de regio van Eindhoven woont. Omdat ik zelf ook in die regio woon en anders elke keer ver moet reizen. Ik hoop dat er een ervaren modelbouwer is die mij wil helpen met me truck om aanpassingen en veranderingen toe te brengen aan mijn truck.
Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groeten, Geert Vosters

Back