M McNessie Guest 30 aug 2010 #1 Om mijn kapotte te vervangen zoek ik een esky sim controller. Deze hoort bij fms.
T Tijn G. 30 aug 2010 #2 Ik heb een 35 Mhz Esky zender die ik niet meer gebruikte omgebouwd tot simcontroller. De zenderprint verwijderd, en de potmeters van de Esky zender verbonden met een Usb print van een goedkope simcontroller. De goedkope simcontroller had te veel speling in de knoppen. Ma ja moet je wel zo'n ding hebben liggen.
Ik heb een 35 Mhz Esky zender die ik niet meer gebruikte omgebouwd tot simcontroller. De zenderprint verwijderd, en de potmeters van de Esky zender verbonden met een Usb print van een goedkope simcontroller. De goedkope simcontroller had te veel speling in de knoppen. Ma ja moet je wel zo'n ding hebben liggen.
S swsa13 30 aug 2010 #3 Ik heb een 8 kanaals liggen van de esky honeybee king 2 mag je hebben voor 10 euro
M McNessie Guest 31 aug 2010 #4 swsa13 zei: Ik heb een 8 kanaals liggen van de esky honeybee king 2 mag je hebben voor 10 euro Klik om te vergroten... Je hebt een pb
swsa13 zei: Ik heb een 8 kanaals liggen van de esky honeybee king 2 mag je hebben voor 10 euro Klik om te vergroten... Je hebt een pb