Gezocht:F3b verkoopadressen in nederland

Wie o wie kan mij aan
verkoop-adressen helpen van winkeliers / particulieren of verenigingen

die
F3B (F3J)wedstrijd-kisten verkopen . Het gaat dan uitsluitend om de serieuzere modellen van , in de F3B-wereld , bekende kwalitatieve kisten.

Ik hoop iets moois te kunnen vinden , iedereen alvast bedankt voor de respons.....

Inderdaad , Jeroen , een victor , fazer , eraser 2000 , Pike e.d. , dat is de richting die ik zoek .

Maar weet je toevallig ook wie en waar deze en of andere verkocht worden ?

Occassions zijn ook geen bezwaar . ( mits in onberispelijke staat )

Alvorens ik wedstrijden wil gaan vliegen , wil ik eerst voldoende ervaring opdoen met het vliegen van dit soort kisten
en mezelf bekwamen in de verschillende taken . Wedstrijden lijkt me echt geweldig maar ik moet toch wel eerst een hoger niveau bereiken en dat begint pas echt bij een degelijk/goed toestel.....thanks

Hallo John,

UIt jouw rijtje is alleen de victor een echt f3B model.
een tip, probeer het eerst met een beschadigd model (niet zo kostbaar). Meestal is het zo dat het eerste model toch wat sneller beschadigd wordt (praktijk ervaring). ALs je later op wat niveau komt ,heb je langer plezier van je model ( en geld).

Het klopt wat Jeroen zegt. Zelf ben ik ook zo eigenwijs geweest om meteen een Crossfire te kopen. Een tweedehands model om ervaring op te doen was veel wijzer geweest. Met ervaring bedoel ik dan niet alleen vlieg ervaring. Er komt stiekem toch veel bij kijken.

Bij Ruud Zandvliet (www.composite-models.nl) kun je ook de Europhia kopen. Waarschijnlijk zal hij je ook de TOOL kunnen leveren als deze beschikbaar is.

John Tootall zei:
Inderdaad , Jeroen , een victor , fazer , eraser 2000 , Pike e.d. , dat is de richting die ik zoek .

Maar weet je toevallig ook wie en waar deze en of andere verkocht worden ?

Occassions zijn ook geen bezwaar . ( mits in onberispelijke staat )

Alvorens ik wedstrijden wil gaan vliegen , wil ik eerst voldoende ervaring opdoen met het vliegen van dit soort kisten
en mezelf bekwamen in de verschillende taken . Wedstrijden lijkt me echt geweldig maar ik moet toch wel eerst een hoger niveau bereiken en dat begint pas echt bij een degelijk/goed toestel.....thanks

John,

Ik weet dat een aantal mensen binnen F3B-vliegend Nederland wel eens een "oude" kist te koop aanbiedt. Zo ben ik er ook aangekomen.
Bij ons in de vereniging is volgens mij nog een Challenger te koop (niet krasvrij, maar ik denk ook niet zo duur...)
Volgens mij kun je ook nog wel ergens een Ellipse op de kop tikken. (H. Dievelaar)

Jeroens geen model over ? :wink:

Maar John, ik kan je misschien wel een paar namen/mailadressen geven.
Wellicht handig.

Grtz
Nick

John

Misschine moet je eens contact zoeken met de heren van mvc delta (Henk struik en Adrie van Brouwershaven)

Adrie is overigens ook importeur van Het merkt Pike

Ik kan je eventueel het telefoon nummer geven als je me PB't

greetz christian

Thanks, Christian voor je aandacht.

Zondag 6 mei ben ik in Heeze bij de F3J waar ik enkele mensen zal ontmoeten die enkele kisten
willen verkopen. Dus ik kan aldaar horen wat er aangeboden word :D :D :D

Chrispuma zei:
He john

geen dank

als je de kans hebt moet je echt even met adrie of henk contact zoeken.

greetz en veel succes

chris

Ik heb zondag niemand gezien hoor....
Ik ging wel met één toestel meer naar huis dan dat ik s'morgens vertrok... :)

Henk

Hoi die henk ,

Het was erg gezellig hoor afgelopen zondag in Heeze , Heb leuke gesprekken gehad met Peter Zw. , Hans B. , Albert K. , Jos K. en met nog enkele
die het een en ander kunnen leveren. Heb al een afspraak gemaakt voor eind v/d maand met Albert die wat interessants voor mij heeft liggen.

Nog van harte met je 17de plaats .

Ik was er met Team West ( allen in uniforme kleding :D )Helaas gingen er 3 kisten stuk :oops: , die van Robbert 't ergste :cry: :cry: .

Groeten en we zien elkaar nog wel eens bij de prijsuitreiking :wink: !!

John Tootall zei:
Hoi die henk ,

Het was erg gezellig hoor afgelopen zondag in Heeze , Heb leuke gesprekken gehad met Peter Zw. , Hans B. , Albert K. , Jos K. en met nog enkele
die het een en ander kunnen leveren. Heb al een afspraak gemaakt voor eind v/d maand met Albert die wat interessants voor mij heeft liggen.

Nog van harte met je 17de plaats .

Tsja druk druk druk en geeneens tijd meer om kennis te maken.

Robbert kocht dat middenstuk van Jos want die kan het beter gebruiken dan ik zie ik.
Dat van mij wordt gerepareerd door een "bikkel" uit Roermond.

p1010668ho4.jpg

Ik zie je idd bij de prijsuitreiking in Leeuwarden :P :P

Henk

Back