Gezocht F3P (AM) vlieger voor indoor fly-in

Discussie in 'F3P' gestart door DennisK, 19 jan 2012.

  1. DennisK

    DennisK

    Lid geworden:
    28 feb 2004
    Berichten:
    4.433
    Locatie:
    Tiel
    Hoi,

    Ik heb een tijd lang de BMC tiel indoors georganiseerd. En heb na een tijdje weer uit handen gegeven.
    Omdat er momenteel geen reclame naar buiten werd gemaakt was het erg rustig bij de meetings qua publiek.

    Aankomend voorjaar houden wij een open dag en nu heb ik overleg gehad en leek het ons een goed idee om de laatste indoor meeting iets groter op proberen te zetten.

    Dat wil zeggen in ieder geval de kranten informeren en wat flyeren. Wat er op af komt is moeilijk te zeggen maar...


    Het vlieg niveau bij ons is meer vrij rondjes vliegen of van muur tot muur of ander model.
    Kan zelf een beetje figuren vliegen maar niet goed en zeker niet zo heel strak.

    Dus is mijn vraag voelt iemand zich geroepen om een middagje bij ons te komen vliegen in de sporthal te Tiel. Zo af en toe maken we dan wel wat tijd voor een demo.
    AM zou leuk zijn. Als er dan audio geregeld moet worden dan verneem ik dat wel graag vooraf.

    Betreft entree kosten kan ik misschien wel wat regelen maar voor nu kan ik dat niet garanderen.
    Normaal €10,00 voor de middag.

    Of heb je een ander leuk idee. Combat oid mag dat ook natuurlijk.

    Contact mag hier of per PB.


    Datum.

    Zondag 18-03-2012 Tijd 14:00 - 18:00

    Locatie:
    Sporthal Westroyen Tiel
    Predikbroedersweg 14
    4003 AL Tiel

    [​IMG]
    Afmetingen hal: LxBxH 50x28x7 meter.

    Met vriendelijke Groet, Dennis
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  2. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Ik denk dat je daar Nando wel voor kunt porren.
     

Deel Deze Pagina