[gezocht]goedkoope helikopter

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door black adder9, 27 mrt 2006.

  1. black adder9

    black adder9 Guest

    ik zoek een goedkoope helikopter als het maar niet zon rc ding is(speelgoed met ronde rotors)
    btw ik ben 15 er is iets gaar gegaan want dit ding zecht dat ik 25 ben ik work 16 in 16 april (h)
     
  2. roberco

    roberco

    Lid geworden:
    24 jun 2004
    Berichten:
    396
    Locatie:
    west zeeuws vlaanderen
    beter eerst leren typen en dan leren vliegen???

    goedkope heli's bestaan niet
    wat is je budget
     
  3. black adder9

    black adder9 Guest

    ongeveer 50-70 euro dus dat is niet veel
     
  4. flying jesse

    flying jesse

    Lid geworden:
    20 apr 2005
    Berichten:
    1.586
    Locatie:
    Nederland
    En moet daar ook de camera onder hangen?

    Laat die camera nog maar even zitten...
    Met dat budget kom je op heli's die het al te zwaar vinden als er een moertje aan hangt...

    zoek maar eens op dragonfly.

    er zijn ook van die dubbelrotorige heli's, ik ben de naam even kwijt van die dingen, maar ze vliegen super stabiel.

    jesse
     
  5. black adder9

    black adder9 Guest

    ik heb zelf al een camera liggen dus ik hoev aleen nog maar te monteren dus dat is niet zon probleem en ik ga wel ff zoeken op dragonfly is dat op g0000000gle of op deze site?
     
  6. flying jesse

    flying jesse

    Lid geworden:
    20 apr 2005
    Berichten:
    1.586
    Locatie:
    Nederland
    Die dragonfly krijgt ook geen camera omhoog hoor :wink:

    Lama is wat beter en ook weer wat duurder, Lama zoeken op dit forum is de beste oplossing
     
  7. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Verplaatst naar Micro-Helikopters.
     
  8. Paul

    Paul

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    152
    Locatie:
    almere
  9. AeroTronic

    AeroTronic Guest

    Lama is duurder in gebruik (LiPo) en aanschaf en is bovendine ook niet de echte trainhelikopter. Gewoon een FP'tje, pagina's leesvoer hierover te vinden op dit forum hoor :wink:

    Met alleen de aanschaf ben je er niet, afhankelijk van je voorzichtigheid breek je ook nog voor 20-80 euro aan onderdelen, onafhankelijk van het model. Een extra NiMH batterij is bovendien ook nog wenselijk (anders 2 uur wachten na 10 minuten vliegen). Voor de duurdere merk FP helikopters schijnen de spares nog weer duurder te zijn, maar goed zicht heb ik hier niet op.

    FP met lipo, eens kijken of de cam dan wel lukt :wink:. Nerveus beeld wordt het echter wel.

    Groeten,
    Aldert
     
  10. btc-rc.nl

    btc-rc.nl

    Lid geworden:
    4 nov 2003
    Berichten:
    661
    Locatie:
    Soest
    voor 50-80 euro moet je niet gaan helivliegen...

    of koop een lama 2 voor 100 euro, die crashed niet zo snel en is prima om in huis rond te vliegen..

    Ik heb nog een Piccolo te koop zonder piccoboard en ik heb ook nog een 4 kanaals zender van Multiplex (europa) in de kast liggen..mischien een goed beginnetje? Je hebt dan nog nodig:

    piccoboard: ong 50,- als je goed zoekt.
    accu+lader: 50,- ?
    kristallen: 20,- denk ik..

    mijn setje kun je overnemen voor 75,- (hij staat in de te koop sectie)
     
  11. jante

    jante Guest

    binnenkort is het beurs in dortmundt
    daar vind je wel goedkope toestelletjes
    (ik ken iemand die daar een trainer vliegtuig gekocht heeft voor 30€)
    grtz
     
  12. BasK

    BasK

    Lid geworden:
    16 mei 2005
    Berichten:
    767
    Locatie:
    Lelystad
    Silverlit komt binnenkort met de X-rotor.
    De helivariant van de zeer succesvolle X-twin. Ik heb al over prijzen van onder de €30 gelezen. In iedergeval leuk voor indoor.

    Het zal wel net zo veel/weinig met Helivliegen te maken hebben, als de X-twin met RC-vliegen. Maar als hij net zoveel lol geeft dan is hij het geld zeker waard.
     
  13. Raptor Rulezzz

    Raptor Rulezzz

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.646
    Locatie:
    Somewhere under the rainbow
    Waar dan ook nog 200 euro bij komt voor hij ooit vliegt :wink:


    Voor onder de 100 euro kun je gewoon niet fatsoenlijk vliegen. Sterker nog, serieuze kleine helicoptertjes kosten al snel richting de 1000 euro :p
    Over de grotere zullen we maar zwijgen.

    Cheers,

    Rich 8)
     
  14. mitch-L

    mitch-L Guest

    Daar geef ik je geen gelijk in Raptor rulzzz
    Met een Dragonfly van €94,- kun je echt wel fatsoenlijk vliegen, alleen je moet het wel onder de knie krijgen, maar dat ligt weer aan je aanleg voor vliegen.....
    Maar als je met een camera eronder wilt vliegen dan is een heli zoals de dragonfly 4 niet meer te bevliegen denk ik....

    Dus.. ... ... Suc6!

    Grtz Mitch
     
  15. Raptor Rulezzz

    Raptor Rulezzz

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.646
    Locatie:
    Somewhere under the rainbow
    Ten eerste is 94 euro al boven zijn budget... en ten tweede is een Dragonfly van 94 euro geen "echte" helicopter, tenminste, ik zie dat als een stuk speelgoed.

    Anyway, veel succes met de zoektocht naar een heli van 40 tientjes... als je serieus iets wil doen in deze hobby moet je je realiseren dat het veel GELD, TIJD en INSPANNING kost om het succesvol te kunnen doen.
    Helivliegen leer je niet in 10 minuten, nog niet eens in 10 uur... zelfs na 10 hele dagen kun je het waarschijnlijk nog maar een klein beetje.

    Ik zou zeggen, ga kijken bij een club... word enthousiast, ga sparen en dan met bakken geld gooien :wink: en dan komt het allemaal goed :p

    Cheers,

    Rich:D
     
  16. btc-rc.nl

    btc-rc.nl

    Lid geworden:
    4 nov 2003
    Berichten:
    661
    Locatie:
    Soest
    Heb ondertussen begrepen dat hij een nitro heli heeft opgeduikeld voor 125,---.. ben benieuwd wat je dan krijgt...
     
  17. flying jesse

    flying jesse

    Lid geworden:
    20 apr 2005
    Berichten:
    1.586
    Locatie:
    Nederland

Deel Deze Pagina