He mensen,
Nu heb ik zelf problemen gekregen met de batterijen van Vapextech. Eerst met de 3000 (die zijn uit de productie genomen, heb ik mijn geld voor terug ontvangen), en nu met de VTE3300SC.
Tijdens dat ik voor de tweede keer mijn motor van mijn zwever aanzette viel alles uit, motor besturing, alles dus. Waardoor dus mijn vliegtuig kapot is. Vleugel door midden motor kapot enz. Dus ik naar mijn vliegtuig toe om te kijken hoe het er aan toe is. Kom ik aan bij mijn vliegtuig, sissen de cellen als een fluitketel, zo erg. Daarna roken, niet normaal. Ik denk snel weg hier direct ontploft de boel. Later de batterijen weer gaan halen want die kun je niet zomaar laten liggen natuurlijk.
Het plaatje linksonder laat zien dat alles zo heet is geworden dat de brug zelfs is losgesoldeerd.
motor: jeti 30/3
Prop: 10*7
cellen: 10*VTE3300SC
gemeten belasting op de grond (met 10*Gp3300): 27-30 ampere
in de lucht gaat daar dus nog 10% vanaf.
Ik ben dus van mening dat het aan de cellen ligt. Met de spullen die in het vliegtuig zitten heb ik nooit problemen en mijn zender en ontvanger zijn anderhalf jaar geleden nog naar maasland geweest, en de ontvanger is in de tussentijd niet gecrasht.
Denken jullie dat ik gelijk heb en dat het aan de cellen ligt of hebben julli een andere mening??
Groeten Maarten.