Gezocht: GWS Warbirds

Hallo,

Ik ben op zoek naar de warbird-serie van GWS, de toestelletjes met een span van ongeveer 60cm (dus niet die van 90 cm), iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden? Ben al twee dagen het net aan het afstruinen maar alles wat ik tegen kom in topics zijn niet-bestaande websites of de verkeerde maat..

Alle hulp welkom! Prijs zou ergens rond de 30 euro per stuk moeten liggen dacht ik.

Niet alleen die, maar dat is ook nog de site die ik nergens weer kon vinden!

Hartstikke bedankt :)

-edit- mocht iemand een zaak binnen Nederland weten waar ze verkocht worden en hetzelfde kosten...
Verzenden vanuit belgië 15 euro. Op zich niet erg als ik er tien bestel maar heb er maar twee nodig.

Laatst bewerkt:
Als je de Micro Warbirds uit de link van Sietse bedoeld, die hebben ze ook bij RCtechnics en Quartel.

Als je de Micro Warbirds uit de link van Sietse bedoeld, die hebben ze ook bij RCtechnics en Quartel.

Die van RCtechnics kosten niet alleen 42.50 (en dus bijna het dubbele) maar ze zijn ook niet eens full-fuse.. En duidelijk minder mooi. Maar bedankt voor de verwijzing :)

Eens kijken wat kwartel ervoor wil hebben, stel oplichters..
-edit- Ok... 37.50. Oplichters, indeed. Dan bestel ik ze wel in belgië, zijn ze samen 15 euro goedkoper...

37,50 betaal je bij Quartel voor een NPS Warbird van GWS, dus zonder motor en landingsgestel en ongespoten, maar wel de grote warbirds

die kleine COX / Jamara-warbirds zijn volgens mij ook maar 20 - 25 euro bij Quartel, dus dat oplichten valt wel mee hoor!

misschien staat de tjsechische kroon waat laag in de koers
FreeAir shop
beter dan de styropor toestellen van GWS,deze van freeair zijn uit EPP gemaakt.Dus crashbestendiger.Maar mss niet zo mooi geverfd

Back