Gezocht Heerema,s slbt Husky

Ik ben op zoek naar de bouwtekeningen of foto's van de slbt Husky, van Heerema.
Ik ben al in bezit van de tekeningen van de Retriever van Heerema, maar er zitten wezenlijke verschillen tussen deze boten.
En omdat ik de Husky aan het bouwen ben, deze vraag. Bij Heerema of de werf hoef je niet meer aan te kloppen

groeten, Willem Jongman

Het schip is bij niestern Sander gebouwd Bj 1978, Imonummer 7708974
het schip is gebouwd onder bouwnummer 497

het oude archief is eind vorig jaar naar het scheepsvaart museum in groningen gegaan
mischien dat je hier mee verder komt

Koninklijke Niestern Sander bv
Postbus 108
9930 AC Delfzijl
Venjelaan 6
9936 BR Farmsum

http://www.tugspotters.com/tugs/husky.htm

grt Jan

Husky

Dank je wel Jan voor je reactie.

We gaan eens bij het museum kijken of ze mij daar kunnen helpen. Uiteraard, als iemand mij verder kan helpen, graag

groeten, Willem

Husky

Hé Aat,

Niet echt eigenlijk, best wel een mooie boot, maar 1 : 50 is ze toch net wat te klein voor mij. Bouw ik toch liever de 12, al is deze ook wat te klein 65 cm.
Ik hou het maar op 1.20 mtr past precies binnen de vaargroep.

Groeten, Willem

Husky en Retriever

Hoi, graag wil ik even reageren op je bericht. Mijn vader heeft gevaren op deze boten als hoofd wtk-er. Er is erg moeilijk aan deze tekeningen te komen, als je vragen hebt kan ik het wel aan mijn vader vragen. Zelf ben ik ook op zoek naar deze tekeningen. Het zou fijn zijn als ik van jouw de modelbouwtekeningen van de Retriever mag. In november zijn mijn vader en ik nog op de sleepboot de Husky geweest. Deze staan nu te koop en we mochten nog even op de sleepboot kijken. Alles was nog precies, zoals het was toen mijn vader daar nog werkte!

Ik wacht je antwoord af.

Groeten van Henk

Ik ben op zoek naar de bouwtekeningen of foto's van de slbt Husky, van Heerema.
Ik ben al in bezit van de tekeningen van de Retriever van Heerema, maar er zitten wezenlijke verschillen tussen deze boten.
En omdat ik de Husky aan het bouwen ben, deze vraag. Bij Heerema of de werf hoef je niet meer aan te kloppen

groeten, Willem Jongman

Handigheidje voor het werken met PB's Willem e.a., bespaart je typewerk als hierboven en je ziet geen PB meer over het hoofd :smile:
Gebruiksinstellingen (links in blauwe balk)
-> opties wijzigen
-> pop-up venster tonen bij nieuwe privéberichten
en/of
-> e-mail notificatie ontvangen bij nieuwe privéberichten __________________

Back