Gezocht hulp met het afstellen van blade mcpx bl omg Vlaardingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
gezocht iemand uit de omgeving van vlaardingen en omgeving .
die mijn verder op weg zou willen helpen met het afstellen van blade mcpx bl. en met het juist instellen van spektrum dx6i . e. v. t. heb ik nog een leuke complete 450 size heli set staan in ruil voor moeite en hulp.
hopelijk een reactie .
grt Andre

De te koop en gevraagd subfora zijn voor 'handel', niet zozeer voor contacten Andre. Vraag kun je het beste stellen in het Elektro heli subforum. Maar misschien al niet meer nodig:
Radio Modelvliegvereniging Vlaardingen wellicht??

Wat suggesties voor meer reacties/info/kennis/hulp:
Graag duidelijke topic titels!!!!! Dus niet [welke] [HELP] [vraagje] e.d. - MBF (sticky/belangrijk/FAQ)

Titels (en berichten) kun je gedurende vier weken wijzigen door het openingsbericht te wijzigen -> meer opties. Na die periode moet een moderator dat even voor je doen, kun je vragen d.m.v. klik op het
report.gif
bordje naast het betreffende bericht.

En welkom ook :)

Laatst bewerkt:
hallo Ron
nog bedankt voor je reactie en uitleg .
het is voor mijn nog beetje uitzoeken hoe alles werkt op dit forum .
vriendelijke groeten Andre

Er is ook nog een club in Europoort en Barendrecht. Vier elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B

Ik heb het moderator-team gevraagd om dit draadje te verplaatsen naar het elektro heli subforum. Dat kan iedereen d.m.v. van klik op waarschuwingsbordje
report.gif
naast het openingsbericht van het betreffende draadje.

Voor meer uitleg over de forummogelijkheden en hoe het werkt, zie de FAQ in het tweede blauwe horizontale lint. Of rechtstreeks
Modelbouwforum.nl - FAQ

Over filmpjes en foto's plaatsen
Modelbouwforum.nl - Lijst vB-codes
-> code
en
[URL="http://www.modelbouwforum.nl/forums/faq.php?faq=vb3_board_faq#faq_vb3_reading_posting"]Modelbouwforum.nl - FAQ: FAQ forum[/URL]

Bijbehorend instructiefilmpje door Robert
[media=youtube]4oI35xg0usQ[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo Ron nog bedankt voor je uitleg en nodige tips die je gestuurd hebt .
deze informatie omtrent vlieg clubs en form gebruik waren erg waardevol .
vriendelijke groeten Andre

Graag voortaan 1 draadje openen...
Indien nodig kan deze verplaatst worden.

meerdere draadjes verspreiden de info, waardoor de mensen die je helpen in beide draadjes constant achter de feiten aan hollen...

Ik gooi deze dicht, verder in je andere draadje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back