Gezocht iemand die op een lanparty wil vliegen

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
op 2 t/m 4 september is er in de Ookmeerhal bij Amsterdam een lanparty van 600 man. deze lanparty staat onder de naam van Networkingday.com.

mijn vraag is iemand bereid om langs te willen komen met zijn electro helikopter en in de zaal te vliegen. we willen dan een kleine draadloze camera'tje monteren onderaan zodat je de zaal van boven kan zien.

de zaal ziet er als volgt uit:
evo_20004_by_oeloe_033.jpg

dit is van een eerdere event van vorig jaar.

evo_20004_by_oeloe_034.jpg

dus wie kan ergens tussen 2 en 4 september komen en durft te vliegen in de zaal.

Daar zal geen enkele zich zelf respecterende modelheli piloot aan gaan beginnen. Voor zo iets kun je beter een model zeppelin nemen, dat is vele malen veiliger en de vliegtijd is dan ook veel langer.

ik zou ook op zoek gaan naar iemand met een zappelin, das gaaf, blijft uren boven en niet gevaarlijk.

een heli, zelfs een micro exemplaar tikt bij een crash byzonder veel mooie dooie pixels in die TFT schermpjes :)

haha

zeppeling is leuk maar die dingen krijgen vaak maar enkele grammen me omhoog. Nu heb ik een cam van 8 gram maar dat is niets..

Er hangt een heel mooi vierkant frame boven de zaal. Kan je daar geen camera op een karretje aan een rails ofzo op hangen? Dan kan je die gewoon zelfstandig eeuwig rond laten lopen.

Geen gezeur met vliegtijden, veiligheden en noem maar op.

Marco.

Een micro heli is te wiebelig voor zoiets, voor een beetje normale beelden kom je al snel uit op een logo 10 of iets van die groote wat weer veel te gevaarlijk is. Dit soort stunts zijn vaker met succes gedaan maar is echt onverantwoord. Als er iets misgaat en de heli komt tussen de mensen zal er zeker iemand zijn die blijvend letsel overhoud aan de klappen van de wieken. Dus als organisator van een evenement zul je goed moeten oppassen wat je eigenlijk vraagt, er zijn namelijk vliegers die dit gewoon doen.

ok zeppelins raden jullie aan. weten jullie toevallig of er mensen zijn die een model zeppelin hebben?

en anders zal ik dus een ballon moeten opblazen met helium erin..

Back