Gezocht: kunstvlucht model van ca 1,3m

Ik ben op zoek naar een puur kunstvlucht model (dus geen 3D) van ca 1,3 meter spanwijdte met een lichte constructie en uiteraard voor elektro bedoeld. Iets kleiner mag, liever niet. Ik heb al een beetje zitten zoeken op het net maar weinig leuks gevonden. De bekende fliton modellen zien er leuk uit maar zijn mij te klein.

Heeft er iemand tips? Bouwdoos of ARF maakt me niet zo gek veel uit, zolang het maar geen piepschuim is.

Paul

Bedankt voor de reacties alvast. Zitten zeker interessante dingen tussen. Al lijken de meeste voorbeelden nog steeds meer 3D dan F3A bakken.

De proflight extasy ziet er erg mooi uit, echter oogt hij wat fragiel. Aangezien ik ook met bijvoorbeeld windkracht 5 a 6 wil fantsoenlijk wil vliegen lijkt me dit toch iets te licht.

Na wat beter zoeken zag ik de Acro serie van kyosho. Met name de 25 en 30 vind ik interessant. Iemand ervaring met deze serie?
http://www.kyosho.co.jp/web/product.../aurum_minix_acro25/aurum_minix_acro25-e.html

Die van kyosho zijn al naar de zware (lees dure) kant om elektro uit te voeren.

Misschien is de Acro Master van multiplex iets voor jouw?
Daar loopt ook een draadje van onder Indoor/parkflyers.

Joeri

Helaas, allergisch voor piepschuim :wink:

Dat het wat duurder als een parkflyer zou gaan worden had ik me al op voorbereid en is ook niet zo'n probleem. Al is een kilowatt wel zo'n beetje de bovengrens.

Back