GEZOCHT: Lijnenplan PRESIDENT HUBERT en YORKSHIREMAN

Zijn er modelbouwers binnen dit forum die al eens een model van tekening hebben gebouwd van de PRESIDENT HUBERT en de YORKSHIREMAN?
Graag zou ik dan in het bezit willen komen van een gekopieerd Lijnenplan en/of Spantenraam?
Uw medewerking zie ik met veel belangstelling tegemoet.

hey lub

Ik heb blauwdrukplannen van de president hubert van de romp en van de opbouw maar de lijnplan die ik nu in bezit heb vind ik waardeloos ik kan er toch niet mee werken. en het spanten plan is naar het schijnt het zelfde als de husky
ik heb een foto van dat plan maar weet niet hoe ik die op het forum krijg.

hoi LUB de spanten van de president hubert zijn dezelde als de husky alleen de opbouw is anders ik heb de tekening van spanten en bodyplan groeten kees

Met een dergelijk plan is het vrij eenvoudig de huidbeplating te plaatsen.
Echter het gebruik van een spantenraam is toch nog wel vereist.

Beste Lub,

Ik heb het lijnen spantenplan van de Husky / Retriever, zijn ook gelijke schepen, tegen kopieerkosten komen wij er wel uit, in welke schaal wil je de President Hubert gaan bouwen ??? ik weet nl een mal van deze rompen in 1:50 !!!

Husky%2001.jpg

Dat scheelt weer werk en je hebt gelijk een stevige polyesther romp te pakken, verder heb ik nog diverse detailtekeningen, volgens mij is de opbouw grotendeels gelijk aan elkaar bij deze schepen, de President Hubert heeft alleen achter de schoorstenen nog een stuk breed opbouw staan.

Tom Boere

Back