Gezocht Mabuchi FF-180PH 3 volt motoren

• Topicstarter Topicstarter sjoss
  • Startdatum Startdatum
S

sjoss

Guest
Hallo,

kan iemand mij vertellen waar ik Mabuchi F.F-180PH 3 volt motoren kan kopen. Liefst in Nederland.
Ik zoek er een stuk of 5 of 10 stuks.
Ik kan niemand vinden alleen dan in China of Japan, maar dat is niet de bedoeling.

Groet,

Sjoss

Graupner levert de SPEED 320 7,2 V Best.Nr. 6379 €7,15 advies, dit is een F F-180-PH variant ....
En Robbe heeft de "E-MOTOR SUPER 180" (6V) Best.Nr. 1-4740 €7,70 advies ....
(en zo zijn er nog vele varianten te koop ....)

De 7,2V en 6V aanduidingen zijn "fantasie" benamingen van Graupner en Robbe ...... (als je ze terugrekend naar 3V, zullen ze beide iets in de buurt van de Mabuchi F F-180-SH/PH 3V presteren) ....

Alexander zei:
(volgens mij wil hij een 3v variant op 6v zetten ;) zodat ie meer power heeft :))
Dat is nu net wat Robbe, Graupner etc. ook doen ........ thermisch kan je ongeveer 35W uit zo'n motortje trekken en dat lukt ook nog met de 180'jes op 7,2V (ca. 4 tot 5A) zonder dat ze direct kompleet affikken ....

Hallo allemaal voor jullie snelle antwoorden. Echter ik ga niets doen in de model wereld. Ik ga uiteindelijk honderden van deze motoren nodig hebben en ik weet dat ze ongeveer 1 dollar kosten. De motoren die jullie noemen zijn natuurlijk veel te duur voor deze aantallen. We gaan 10 prototypes bouwen en daar moeten echt deze Mabuchi motoren in anders test ik met andere motoren.
Ik zoek dus echt om te testen deze motor 180 ph of sh.

Ik kan bij de fabriek in China niet 10 stuks krijgen, het aantal is te klein.
Natuurlijk weet ik dat ik voor 10 stuks vele malen duurder uit ben maar dat is bekend en niet erg. Ik wil dus echt met deze motor aan de slag gaan en niet met een andere die ik niet meer ga toepassen.

Dus wie weet waar ik deze Mabuchi motor kan krijgen ?
ben benieuwd,

Groet,

Jos

Hallo,

weet echt niemand waar ik Mabuchi FF 180PH 3 volt motoren kan kopen ???
Alvast bedankt.

Groet,

Jos

mabuchi

Al geprobeerd bij Conrad (NL) of Westfalia (D)?? Beide internet winkels.
Mogerlijk alternatief is Dick Best Electronica, kleine internetwinkel kijk even op Google voor hem.
Zelf gebruikt ik relatief vaak de 180 PH (12 Volt), is bij grotere aantallen te koop zo tussen 1 en 2 Euro.
Als je gaat bestellen neem even contact op mogelijk kunnen we een kleinere '12 Volts' order laten meelopen. Scheelt beide partijen.:D

Back