E easyrider62 Guest 9 jan 2012 #1 Heb enige tijd geleden kennis gemaakt met matchitecture (modelbouw met lucifers). Heeft er iemand bouwtekeningen hiervan?? wil eventueel ruilen
Heb enige tijd geleden kennis gemaakt met matchitecture (modelbouw met lucifers). Heeft er iemand bouwtekeningen hiervan?? wil eventueel ruilen
T Thieu Vriend van modelbouwforum.nl 11 jan 2012 #2 Op dit forum wordt in dit draadje hetzelfde gevraagd. [120973] matchitecture-plans Gewoon in Google intikken: matchitecture+plans Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
Op dit forum wordt in dit draadje hetzelfde gevraagd. [120973] matchitecture-plans Gewoon in Google intikken: matchitecture+plans
E Eddy Spartaan 6 sep 2017 #3 easyrider62 zei: Heb enige tijd geleden kennis gemaakt met matchitecture (modelbouw met lucifers). Heeft er iemand bouwtekeningen hiervan?? wil eventueel ruilen Klik om te vergroten... Hallo. Ik heb de bouwtekeningen van de golddigger (stoomlocomotief.) met aanhangwagen. Die wil ik wel ruilen voor een gebouw o.i.d. Gr.
easyrider62 zei: Heb enige tijd geleden kennis gemaakt met matchitecture (modelbouw met lucifers). Heeft er iemand bouwtekeningen hiervan?? wil eventueel ruilen Klik om te vergroten... Hallo. Ik heb de bouwtekeningen van de golddigger (stoomlocomotief.) met aanhangwagen. Die wil ik wel ruilen voor een gebouw o.i.d. Gr.