GEZOCHT:MBB BO 105CB het glas van de cockpit

Hoi Allen,

Ik heb nog steeds een niet afgebouwde romp liggen van een BO 105CB , die heb ik ooit eens nieuw gekocht bij Fred Coenen, Maar die heeft er geen onderdelen meer van.

Maar nu wil ik eigenlijk toch dit rompje bouwen, maar het cockpit glas is kapot.

Zijn er misschien mensen die dit nog hebben liggen, of de mal van hebben, om er een van te laten maken?

Ik geloof dat deze romp toendertijd gemaakt was van een Kavan kit.

Hij is zeker niet van Vario. Want die heeft dat kleine driehoek ruitje achter, het type dat Vario heeft, is de BO 105 CBS. en ik geloof dat vario de voor ruit ook uit losse delen bestaat. en die van mij niet.

Ik hoor het graag van jullie.

Gr Fred.

Bo-rijk jaartje

Ha die Fred,

Ik zie dat het Bo-virus is toegeslagen! Mooi kerel en zeker nu je ook al een kap kunt vinden. Maak er een draadje van, kenne we ut volge.

Grz. Bone

Fred,

Ik ben er vast 100% zeker van dat jij een WIK romp hebt.
Ruit is hier te bestellen. Voor 24,-

Trainerhauben

Hoi Airmartin,

Ja je kan wel eens heel erg veel gelijk hebben, Ik heb die romp misschien al wel 14jaar boven liggen, en nooit meer iets mee gedaan. (ook ivm dat het glas kapot was)
Dus dan mag een mens zich wel eens vergissen, in wat ik toen hoorde,hahaha

Maar toch alvast zeer hartelijk dank. Nu ga ik die toch maar eens bestellen dan, Kan ik er een keer aan beginnen. (waar dit forum al niet makkelijk voor is)

@bonechopper
Ja Rob, ik word weer helemaal warm van binnen als ik die heli van jou zie. Maar het is nog steeds voor mij nog oude liefde die BO, dit vliegt zo fijn, en precies die eigenschappen die de echte ook heeft, BV de BO loop.

Maar om er een draadje van te maken............ ik weet het nog niet, ik heb nog zo veel te doen, en dan ook nog tijdens bouwen foto's maken, en een draadje bijhouden. ik maak nu al niet eens foto's, als ze zelfs klaar zijn.

Maar wie weet Rob, maar jou kan ik echt niet evenaren, zo mooi als die van jou is.

Die Bo van jou is toch wel het ultieme van modelbouw, Die heli is zo mooi schaal gebouwd, die kan je laten mee doen voor en echte filmproductie. Doen ze ook in de USA.

Ze Rob nog wezen kijken op het neven liggende oude veldje van ons?

Gr Fred.

Hoi Airmartin,

Ja je kan wel eens heel erg veel gelijk hebben, Ik heb die romp misschien al wel 14jaar boven liggen, en nooit meer iets mee gedaan. (ook ivm dat het glas kapot was)
Dus dan mag een mens zich wel eens vergissen, in wat ik toen hoorde,hahaha

Maar toch alvast zeer hartelijk dank. Nu ga ik die toch maar eens bestellen dan, Kan ik er een keer aan beginnen. (waar dit forum al niet makkelijk voor is)

@bonechopper
Ja Rob, ik word weer helemaal warm van binnen als ik die heli van jou zie. Maar het is nog steeds voor mij nog oude liefde die BO, dit vliegt zo fijn, en precies die eigenschappen die de echte ook heeft, BV de BO loop.

Maar om er een draadje van te maken............ ik weet het nog niet, ik heb nog zo veel te doen, en dan ook nog tijdens bouwen foto's maken, en een draadje bijhouden. ik maak nu al niet eens foto's, als ze zelfs klaar zijn.

Maar wie weet Rob, maar jou kan ik echt niet evenaren, zo mooi als die van jou is.

Die Bo van jou is toch wel het ultieme van modelbouw, Die heli is zo mooi schaal gebouwd, die kan je laten mee doen voor en echte filmproductie. Doen ze ook in de USA.

Ze Rob nog wezen kijken op het neven liggende oude veldje van ons?

Gr Fred.

Nee Fred, nog niet aan toegekomen ben ik bang. Ga ik nog doen deze week.

Grz. Rob

Back