warGOD 5 okt 2016 #1 Ik zoek metalen tracks voor mijn 1:16 tanks, ik heb veel verschillende modellen, dus stuur gerust een berichtje met een voorstel! Wat is sowieso zoek zijn metalen tracks voor een HL/Torro Tiger 1.
Ik zoek metalen tracks voor mijn 1:16 tanks, ik heb veel verschillende modellen, dus stuur gerust een berichtje met een voorstel! Wat is sowieso zoek zijn metalen tracks voor een HL/Torro Tiger 1.
JHMA36(2) 10 okt 2016 #2 https://www.torro-shop.de Deze site heeft alles voor henglong en torro tanks
warGOD 10 okt 2016 #3 Dankjewel voor je reactie! Ik ken de site, maar zocht voordeliger geprijsde tweedehands-versies, vandaar. ;-)
Dankjewel voor je reactie! Ik ken de site, maar zocht voordeliger geprijsde tweedehands-versies, vandaar. ;-)
Goofyray 10 okt 2016 #4 Beste, Zoals je misschien in mijn bouwverslag heb gelezen heb ik nieuwe metalen tracks voor mijn Tamiya Leopard 2A6 , ik heb ze er ( nog niet ) opgezet. Misschien iets voor jou ? Groet, Raymond
Beste, Zoals je misschien in mijn bouwverslag heb gelezen heb ik nieuwe metalen tracks voor mijn Tamiya Leopard 2A6 , ik heb ze er ( nog niet ) opgezet. Misschien iets voor jou ? Groet, Raymond
warGOD 12 okt 2016 #5 Dank voor de reactie! De Leo is nou net een van de tanks die ik heb wel heb maar waar ze helaas niet op kunnen, maar thanks voor het aanbod!
Dank voor de reactie! De Leo is nou net een van de tanks die ik heb wel heb maar waar ze helaas niet op kunnen, maar thanks voor het aanbod!