gezocht, (middendeel) supra vleugel

Ik ben op zoek naar een andere vleugel voor mijn Supra (Classic)

Bij mijn huidige vleugel van glas zijn de flaps en ailerons krom. Ik zie er tegenop om deze recht te maken vandaar de vraag of iemand er nog een overcompleet heeft liggen. Misschien probeer ik de boel nog wel recht te krijgen maar dan is het prettig een escape te hebben :p De flaps zijn het meest krom dus misschien ben ik al geholpen met een middendeel.

Ze zijn in ieder geval krom genoeg om de kist niet optimaal vliegend te krijgen en dat is jammer.

Alvast bedankt,
Bob

Niet allemaal gelijk !

Let op,

Alle vleugeldelen van een supra passen niet altijd op elkaar, er zit verschil in de koolstof verbinder.

Die van een glas versie zijn anders dan die van een carbon versie.

Ah .. bedankt voor de waarschuwing!!

Is overigens wat minder van belang op het moment, de Supra heb ik als gevolg van een defecte aileron servo in vlucht 3 van vandaag niet geheel schadevrij aan het dek gekregen..

Staartstuk maar eens repareren en elevator wip bestellen, samen met wat servo's :-(

Het middendeel is inmiddels gevonden....

Overigens compleet met alle andere onderdelen om er een complete supra van te maken :rolling:

Opnieuw op zoek...

Mijn zware supra met kromme flaps heeft nu ook een gepureerde tip :-( ... dus als iemand een complete vleugel heeft liggen in nette staat dan hoor ik het graag. de tip word gerepareerd maar ik zou toch graag nog een reserve vleugel hebben, als je je best doet zijn ze zo stuk :-)

Bob

Laatst bewerkt:
Het was een onstuimig dagje Steven, maar toch een leuke dag gehad, .. en met een 1000 laatste worden is ook een prestatie :D

De beschadigde tip is binnenkort weer klaar en ik ben voornemens om volgend seizoen met andere modellen te gaan vliegen. De zoektocht komt hierbij te vervallen :-)

Back