Gezocht of info, trekker onderwagen voor een hitachi

• Topicstarter Topicstarter Klaasiie
  • Startdatum Startdatum
K

Klaasiie

Guest
Hallo, ik wil een hitachi kh of kg 150 maken op schaal 1:14 maar er onbreken nog tekeningen van de onderwagen ik heb ook al info gevraagt bij de Hitachi en doornbos maar heb nog steeks nix vernomen. Willen jullie me aub helpen?

Mvg klaas

hoi klaasiie

meschien iets meer info ik vermoet dat het een kraan is maar daar kan ik ook naast zitten.:confused::confused:
dus even iets meer info graag ook foto,s en dan heeft er zeker wel iemand een tip voor je

succes mvg bertus

hallo
je kan ook een schaalmodellletje ervan kopen en
dan schaal omrekenen en namaken,
als er een metalen model van is,
anders even bellen met hitachi importeur,
succes ermee
groeten markioo

haha ja dat klopt bvdh. hier de foto

Laatst bewerkt door een moderator:
img_1254_th_800_600max.jpg

hier is die dan, het merk is een kobelco, allen maak ik hem dan van een hitachi. want dit systeem is er gewoon op gezet, allen de onderbouw is gewoon kaal.

heej klaassie is dit een heiconstructie om betonpalen te heien??
of kun je er ook geowne palen mee heien?
maak je ook een echt trilblok??
hoe laat hij zijn makelaarsopbouw eigenlijk kantelen? heb je daar fotos van??
groetjes wesley

ja hij is gewoon voor betonpalen, een trilblok nee gewoon een heiblok. Ik heb er geen foto's van maar ik ken je vertellen dat je 1 of 2 pennen erguns uit me trekken en een kop kantelen en dat vouwt hij zijn eigen op dus de gehele makelaar valt achterover om het zo maar te zeggen.

hallo,
Leuk project. Daar ben je wel even zoet me.
Ik denk dat in de achterste kokers langecilinders zitten waardoor deze in en uit schuiven en zo de hele handel naar achteren plat legt. Halverwege zit ook een verdikking waar de voering zit voor de geleiding.
Maak je die van jouw ook echt werkend? Dan kan je mooi tuinpalen in de grond meppen voor een hek.

jaja hij komt helemaal werkend en ik denk ook wel dat is er even mee bezig ben.

Als jij dit kunt maken op die leeftijd , dan neem ik mijn hoedje af.
en zoals Stefan zegt , niks is onmogelijk alsje maar geduld hebt.
Dus ik kijk eral naar uit om deze topic tevolgen en waar nodig tehelpen.

Laat maar komen die foto's , ben benieuwd.

grt Fabiaan

gaat hartstikke lukken, allen heb ik 2 weken trug al naar een paar bedrijven een mail gestuurd met de vraag om info (tekeningen en folders enz) maar nog steeks niks terug gestuur:(.... dus al heeft iemand tekeningen of detail foto's heeft van alvast een onderwagen en zo vriendelijk is mij te sturen ken ik alvast een beginnetje maken met op schaal tekenen, matriaal halen.

Oke, er zijn wat tekeningen geregelt maar weet nie wanner ze binnen komen dus kenne we mooi beginen...:D

Back