gezocht offroad rijders real 80

hallo
wij van real 80 in de prof groningen zoeken nog wat offroad
rijders om het weer nieuw leven in te blazen.
we hebben dit jaar op 7 & 8 mei nog een wedstrijd voor het nk
en daar om word de baan opgeknapt zo dat ieder een er weer
plezier van heeft dus kom es een kijkje nemen. mvg johan

voor meer info www.real80.nl

ik wil graag een keer komen rijden met mijn 2wd slash :D. blijft jullie baan trouwens een kunstgras baan?

Ja, de baan blijft een kunstgrasbaan.
maar deze word nu vrij snel opgeknapt
Er komt een nieuw stuk kunstsgras in en het mos word tzt verwijderd, dan is de baan weer goed begaanbaar.
Wel moet er her en der wat dingen opgeknapt worden, maar rijden kunnen we

groet Luit

de nieuwe site van real 80 ziet er goed uit,met een forum er bij dus komt goed.
ik zelf ben al een paar dagen bezig op de baan van real 80 de ofroad baan dan
beetje kijken wat er geburen moet om de baan weer rijbaar te krijgen,moet zeggen
dat het wel een beetje mee valt, er moet hier en daar wat nieuwe kunst gras in en wat gaten vullen en vooral het mos van de baan halen maar ja we doen ons best, heb zefs al even gereden met mijn hormann ging niet slecht komt wel goed, gr johan

we willen as zaterdag middag werken aan de offroad baan.
zijn er nog menssen die zouden willen helpen ????
kampo en ik zijn al begonnen de rijders steling staat er al weer mooi bij, gras is er al weer af we zijn begonnen met het kunstgras mos verwijderen. dus gaat al mooi maar we zijn der nog niet dus kom zaterdag helpen !!!!

offroad rijden op het offroad circuit van Real80!

Zaterdag 10 september heeft de offroad sectie van Real80 een openbaar toegankelijke wedstrijd georganiseerd waarbij zowel leden als niet leden welkom zijn.

Er wordt die dag gereden in een 4tal catagorieën namelijk:

Buggy en Truggy

Electro offroad

Open klasse

1:6 bigscale.

Heb je een wagen die in een van bovenstaande catagorieen past en heb je weleens zin om op een echt circuit te rijden en je te meten met andere coureurs dan is hier je kans.

Over het parcours kunnen we vertellen dat deze aangepast wordt aan de klassen zodat er voor elk wat wils is, jumps voor de ene en een langer recht stuk voor de andere klasse.

De dag zal per sectie opgedeeld zijn in 3x training, halve finale en finale.

Je kunt verder gebruik maken van alle faciliteiten die Real80 biedt, zowel voor het sleutelen als voor de inwendige mens.

De entree voor leden is gratis, voor niet leden bedraagt deze slechts € 7,50 per inschrijving.

Voor meer info kun je hier klikken http://www.real80.nl

Voor aanmelden kun je hier klikken ( MyRCM[1]=com&dId[E]=6421&pId[E]=8

Mocht je nog vragen hebben kun je je wenden tot:

Johan Siegers, sectie voorzitter offroad

Luit Kuitert, mede organisator

aanvang inschrijving 9 uur aanvang eerste training 10 uur

Winschoterweg 1k
9723 CG
Groningen
050 5423434 Circuit MRC Real 80 kantine

Back