gezocht omgeving noord brabant leuk vaarwater

hallo iedereen.

sinds vorige week heb ik een rtr boot gekocht van het merk navicraft.
het is een nieuw model de predator 2011 serie.
ik ben een beginner op boten gebied en vond dit wel een leuk model.
zijn er hier mensen die ook met de modellen van navicraft varen??
weten jullie in de buurt van veghel-eindhoven-helmond een leuke plas waar je legaal kan varen??
want ik was gisteren op een zandafgraving in mill waar je direkt wordt weggestuurd. { terwijl er helemaal niemand aan het zwemmen was}.
waar beoefenen jullie je hobby.

groeten rob uit veghel

Hallo Rob,

Achter vliegveld Eindhoven ligt een herrie sport terrein, daar wordt op de afgraving gevaren met speedboten elke zondag vanaf een uur of 10.00 tot 13.00 uur. Het vaarwater heet lansard.

Hans

Varen in Eindhoven

hallo iedereen.

sinds vorige week heb ik een rtr boot gekocht van het merk navicraft.
het is een nieuw model de predator 2011 serie.
ik ben een beginner op boten gebied en vond dit wel een leuk model.
zijn er hier mensen die ook met de modellen van navicraft varen??
weten jullie in de buurt van veghel-eindhoven-helmond een leuke plas waar je legaal kan varen??
want ik was gisteren op een zandafgraving in mill waar je direkt wordt weggestuurd. { terwijl er helemaal niemand aan het zwemmen was}.
waar beoefenen jullie je hobby.

groeten rob uit veghel

Dag Rob

Kijk eens op deze site :

home

de groeten
Jan

is het natuurzwembad?
en door wie ben je weggestuurd?

mvg hans

hoi hans

ik werd weggestuurd door de beheerder van de plas { teminste hij zei dat hij de beheerder was van de plas en een surfclub die er ook gevestigd zit.
er was op dat moment helemaal niemand aan het water en het is inderdaad een natuurplas.
ik snap best als er ook gezwommen wordt of als er surfers zijn dat het dan niet de bedoeling is om met een rc boot te gaan varen.
maar goed ik heb me spullen ingepakt want heb geen zin in problemen.
de plas in lansard ken ik wel maar dacht dat daar alleen met jet-ski werd gevaren.
ik ga er aanstaande zondag even kijken.
allemaal alvast bedankt voor jullie reactie !!

groeten rob

hoi hans

ik werd weggestuurd door de beheerder van de plas { teminste hij zei dat hij de beheerder was van de plas en een surfclub die er ook gevestigd zit.
er was op dat moment helemaal niemand aan het water en het is inderdaad een natuurplas.
ik snap best als er ook gezwommen wordt of als er surfers zijn dat het dan niet de bedoeling is om met een rc boot te gaan varen.
maar goed ik heb me spullen ingepakt want heb geen zin in problemen.
de plas in lansard ken ik wel maar dacht dat daar alleen met jet-ski werd gevaren.
ik ga er aanstaande zondag even kijken.
allemaal alvast bedankt voor jullie reactie !!

groeten rob

zondag even wezen kijken op de landsart in eindhoven
waren diverse mensen aan het varen en gelijk wat info gevraagd
werd netjes te woord gestaan en kreeg gelijk wat info over me boot-afstelling tips enz. en hoe het werkt als je lid wordt bij de club dutch powerboat racing nl .
heb me vandaag aangemeld om lid te worden want voor die paar tientjes per jaar { 50 euro} en eenmalig 12,50 inschrijfgeld. hoef je het zeker niet te laten.
ze hebben ook een ophaalboot als je bootje ermee stopt op het water.
goed geregeld bij die club !

groeten rob

zondag even wezen kijken op de landsart in eindhoven
waren diverse mensen aan het varen en gelijk wat info gevraagd
werd netjes te woord gestaan en kreeg gelijk wat info over me boot-afstelling tips enz. en hoe het werkt als je lid wordt bij de club dutch powerboat racing nl .
heb me vandaag aangemeld om lid te worden want voor die paar tientjes per jaar { 50 euro} en eenmalig 12,50 inschrijfgeld. hoef je het zeker niet te laten.
ze hebben ook een ophaalboot als je bootje ermee stopt op het water.
goed geregeld bij die club !

groeten rob
helemaal mee eens :worship:

Back