Gezocht Orginele bouwtekening van een Taxi

Halloke's

Ik zoek een bouw tekening van een taxi waar alles op staat op originele grote voor nitro.
mag ook bouwdoos zijn.

kan iemand mij daaraan misschien helpen. !!

Gr,,

Met Dank aan Bruno van Hoek.

geprint in alle A4's en snijden en plakken maar. daar mijn pfd reader dat niet aangaf en een andere wat Bruno mij liet zien en nu gaat het wel, al is het ma een 30 dagen versie.

maar nu onderste laag nog en is ie compl. (Y)

Bijlagen

Deze?

20160528_191746-jpg.209566

Bouwdoos? Auw! Dan kan je je portemonnee gaan trekken. Prijzen van nette originele gaan door het plafond voor serieuze bedragen die helemaal niet leuk meer zijn.

En wat Femmo schrijft... laten printen. In het Noorden hebben we 'Wim Veenstra' zitten. Er zijn vast meer van dit soort zaken. Losse A4jes gaat ook, als je maar een lange lineaal van 1 meter er bij hebt om te controleren of de zaak ook lijnt. Want een printer wiebelt nog wel eens. Zet je het voorlopig vast met roze schilderstape die niet te hard aan je papiertje kleeft.
Soms print ik overlappend... kan hier A3 printen, en monteer ik het op een lichtbak aan elkaar. Zodat de boel ook sluit.

Verder maak in zo een situatie niet de hele tekening compleet, maar maak een print van het deel dat gebouwd moet worden. Overzicht heb ik wel op het beeldscherm.

Verder kan je langs opgeplakte printjes ook heel goed je spantjes uitzaken. De print plak je op met een niet permanent hechtende layout-lijm. Ik gebruik daarvoor 3M spray-mount. Thans erg duur geworden. Wel erg goed. (werk er ruim 25 jaar mee), dweilen altijd een paar kannen rond bij de werkplek.
Action heeft meen ik ook vergelijkbare plaksels. Na het snij en zaagwerk neem je alle printsjabloonwerk weer los.

Zonde dat er geen lasercut setjes in de wereld zijn geroepen. Auteursrecht is niet voor eeuwig immers.

PS: Let op de de tipverdraaiing bij het bouwen van de veugel.

of voor 7 euro op A0 laten afdruken

dan is t ook zeker recht
Ik heb ooit geleerd dat wat je met het blote oog niet ziet, ook in het vliegbeeld niet is terug te vinden.
Nu heb ik een tamelijk scherp oog waar het afwijkingen betreft, dus dat zou een verklaring kunnen zijn waarom het bij mij klopt....:D
Ik bouw ook nooit op een tekening, maar zet wat hartlijnen uit op de plank en maak het geheel daar op.
Prints gebruik ik alleen voor onderdelen en dan nog, opmeten en controleren of het wel gaat passen vooraf is ook geen slecht idee.

Hoi Paul,
staat gewoon op outerzone.uk
even op een stikje zetten en naar de drukker.
heb je de echte.
grt,paul

Beste Mensen.

ik heb hem zoverre prima uitgesneden en geplakt, kijken binnenkort wel wie die lukken gaat.

en heb hier bij diverse geïnformeerd, kunnen helaas niet tot die grote afdrukken,

maar komt goed, geduld is een goede zaak, heb onlangs diverse bouwtekeningen gekregen zag de charter al voorbij gaan in de doos.
de rest moet ik nog kijken, nog niet aangekomen.

ben momenteel al lekker bezig met 2 projecten, dus kan vooruit.

moet alleen kijken hoe ik hier foto's er neer zet dat ze het zien plaats een link ervan. !!!!

Back