Jaja ik weet het, ik heb al een Bonsai en waarschijnlijk (hopelijk) begin volgend jaar een Aspirin... Maar ik lees overal hoe breekbaar (voor een onbenul als mij
) die is - Dus als iemand nog een fullsize DLG heeft liggen die eigenlijk veel te zwaar is (door alle reparaties) of gewoon niet meer van deze tijd is (balsa bouw, ribben vleugel, 100x geplakt, vies roze verkleurd oracover, weetikveel) die voor een paar tientjes weg mag (om nóg erger mishandeld te worden vooraleerst een plekje aan een plafond te krijgen als 'ie echt buiten alle reparatiemogelijkheden valt)..
Dan hou ik me aanbevolen!
Ik ben in ieder geval de derde in Garderen aanwezig en hou alle opties open. Mooi hoeft niet (zie het draadje over mijn easystar) en fantastisch vliegen hoeft ook niet. Als het maar niet uit elkaar valt bij een stevige worp en nog een jaartje mee kan..
Ik heb de afgelopen dagen heel dit forum vanaf de oudste post terug zitten lezen (erg leerzaam moet ik zeggen!) en er zijn genoeg toestelletjes gebouwd..
Groeten,
Alwin

Dan hou ik me aanbevolen!
Ik ben in ieder geval de derde in Garderen aanwezig en hou alle opties open. Mooi hoeft niet (zie het draadje over mijn easystar) en fantastisch vliegen hoeft ook niet. Als het maar niet uit elkaar valt bij een stevige worp en nog een jaartje mee kan..

Ik heb de afgelopen dagen heel dit forum vanaf de oudste post terug zitten lezen (erg leerzaam moet ik zeggen!) en er zijn genoeg toestelletjes gebouwd..
Groeten,
Alwin