Gezocht: oude afgetrapte "fullsize" om te oefenen..

Jaja ik weet het, ik heb al een Bonsai en waarschijnlijk (hopelijk) begin volgend jaar een Aspirin... Maar ik lees overal hoe breekbaar (voor een onbenul als mij :P) die is - Dus als iemand nog een fullsize DLG heeft liggen die eigenlijk veel te zwaar is (door alle reparaties) of gewoon niet meer van deze tijd is (balsa bouw, ribben vleugel, 100x geplakt, vies roze verkleurd oracover, weetikveel) die voor een paar tientjes weg mag (om nóg erger mishandeld te worden vooraleerst een plekje aan een plafond te krijgen als 'ie echt buiten alle reparatiemogelijkheden valt)..

Dan hou ik me aanbevolen!
Ik ben in ieder geval de derde in Garderen aanwezig en hou alle opties open. Mooi hoeft niet (zie het draadje over mijn easystar) en fantastisch vliegen hoeft ook niet. Als het maar niet uit elkaar valt bij een stevige worp en nog een jaartje mee kan.. :)

Ik heb de afgelopen dagen heel dit forum vanaf de oudste post terug zitten lezen (erg leerzaam moet ik zeggen!) en er zijn genoeg toestelletjes gebouwd..

Groeten,
Alwin

Heb nog een oude Turbo liggen. Moet een beetje aan geknutseld wordenen mag voor een paar tientjes weg.

Theo, neem maar mee 3 januari, help ik je van je overvoorraad af ;)
Beetje knutselen kan ik wel, lijm zat op voorraad :D

Robert, ik bedoelde echt een paar tientjes, gewoon om mee te knoeien tot ik het aandurf om met de aspirin voluit te gooien.. :P

beetje kluswerk geen probleem?

71334957cde182818.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
hey raymond

ik meld me anders als geintresseeerde voor de vleugel ;)
krakje maakt niet zoveel uit. je hebt pb ;)

Die was voor mij echt niet meer te redden geweest.. Jemig wat was daarmee gebeurd joh, heeft de hond 'm te pakken gehad of heb je er een vrachtwagen mee geraakt (ééntje die 80 reed)?

Overigens, als Robert het V-staartje (en de resten) niet hoeft hou ik me aanbevolen - wie weet waar het nog es goed voor is.. Ik heb een heel geduldige zolder ;))

Overigens, als Robert het V-staartje (en de resten) niet hoeft hou ik me aanbevolen - wie weet waar het nog es goed voor is.. Ik heb een heel geduldige zolder ;))
dat is nou net het probeem alwin ;)

het hoort geen v-staart te zijn dus die is eigenlijk al ten dode opgeschreven. misschien heb je nog wat aan het rudder.

heb ik laatst ook gehad met een mini, ontvangeraccu speelde dood toen theo gooide en hoogteroer stond iets up, dus looptings draaien tot de grond gelukkig alleen paar rompschotjes los ;)

Pff.. Dat had ik dus ook een paar maanden geleden. Lekker een uurtje staan vliegen, ik denk (je kent dat vast wel ;)) "nog één keertje en dan loop ik naar de auto"..

Ik geef een slinger en de Bonsai raakte bijna mijn achterhoofd (duiken!!), geeft TIJDENS de worp (want voor iedere worp check ik roeruitslagen) de lipo er de brui aan - met hoogteroer vast op 25% up... Wonder boven wonder na drie loopings de vaart eruit (heerlijk dattie zo licht is, steeds een paar cm dichter bij de grond) en de laatste keer schoof hij netjes op het gras.. Tijd om op te ruimen!

Back