Gezocht: Patria XA-188

• Topicstarter Topicstarter dj-wasabi
  • Startdatum Startdatum
D

dj-wasabi

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar (bouw) tekeningen voor de Patria XA-188 wagen. IK heb overal op internet gezocht maar kan het niet vinden. Heeft 1 van jullie misschien meer informatie erover? Misschien een bepaalde website die ze verkoopt?

Om deze gaat het:
Patria_02.jpg

Ik heb in ieder geval zat foto's kunnen vinden :-D

Groeten en bedankt alvast voor je reactie!
Met vriendelijke groet,
Werner

Werner, ik denk dat je dat de aankomende jaren kan vergeten.
De Patria is nog vrij nieuw, en wordt momenteel onder gevechtsomstandigheden gebruikt.

Wij denken wellicht dat de OMF (Opposing Militant Forces) in Afghanistan een stelletje met AK's zwaaiende, ongeletterde sukkels zijn, maar dat zijn ze niet.
Ook zij gebruiken Internet (in ieder geval hun bazen) en zouden er veel voor over hebben om te weten wat de zwakke punten van de Patria zijn.
Dus: tekeningen? Ik denk het niet.

Werner, ik denk dat je dat de aankomende jaren kan vergeten.
De Patria is nog vrij nieuw, en wordt momenteel onder gevechtsomstandigheden gebruikt.

Wij denken wellicht dat de OMF (Opposing Militant Forces) in Afghanistan een stelletje met AK's zwaaiende, ongeletterde sukkels zijn, maar dat zijn ze niet.
Ook zij gebruiken Internet (in ieder geval hun bazen) en zouden er veel voor over hebben om te weten wat de zwakke punten van de Patria zijn.
Dus: tekeningen? Ik denk het niet.

Dat is jammer... iemand die misschien een duidelijk 3 view tekening heeft ervan?

Roel, ik heb me altijd afgevraagd wat er bij dit soort voertuigen gebeurt als alle banden lek geschoten worden (lijkt me vrij makkelijk namelijk)?
Met mijn 2 meter en 1 cm heb ik niet het genoegen gehad om des koningin's wapenrok te dragen.

"Combat-banden".
In de band zitten rubber blokken die het mogelijk maken om nog 50 km door te rijden.

En ja, ik begrijp dat met jouw lengte 's Konings wapenrok' een aanstootgevend mini-rokje geworden zou zijn...;)

Back