Hallo allemaal,
drie jaar geleden erfde ik een zeer grote Me109, weliswaar nog slechts in zeer erbarmelijke ruwbouw en met slechts 1 vleugel klaar.
Volgens ons is het een scale 1/3,5 maar zeker zijn we niet.
In principe ging iemand deze voor mij afmaken, maar na twee jaar zeuren niks gebeurd te zijn, heb ik hem nu teruggehaald.
Album met foto's
Sowieso is er nog veel werk aan, want het hout is nogal sprok.
Maar het grootste probleem is dat er slechts 1 vleugel klaar is, maar wel in grootste detail met speciale flaps en zo.
Om deze zonder plan en zonder opensnijden na te bouwen, da's bijna onmogelijk.
Daarom de vraag of er iemand weet heeft van het merk waarvan dit toestel zou kunnen zijn en of er eventueel een plan van zou te vinden zijn ?
Vriendelijke groeten en alvast bedankt,
Davy
drie jaar geleden erfde ik een zeer grote Me109, weliswaar nog slechts in zeer erbarmelijke ruwbouw en met slechts 1 vleugel klaar.
Volgens ons is het een scale 1/3,5 maar zeker zijn we niet.
In principe ging iemand deze voor mij afmaken, maar na twee jaar zeuren niks gebeurd te zijn, heb ik hem nu teruggehaald.
Album met foto's
Sowieso is er nog veel werk aan, want het hout is nogal sprok.
Maar het grootste probleem is dat er slechts 1 vleugel klaar is, maar wel in grootste detail met speciale flaps en zo.

Om deze zonder plan en zonder opensnijden na te bouwen, da's bijna onmogelijk.
Daarom de vraag of er iemand weet heeft van het merk waarvan dit toestel zou kunnen zijn en of er eventueel een plan van zou te vinden zijn ?

Vriendelijke groeten en alvast bedankt,
Davy