Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ben op zoek naar het profiel d2265 kan hem niet vinden heb profilli is er iemand die weet waar ik kan zoeken
dit profiel word gebruikt bij de dlg gooiers en bij de arrow pro van dave hill
Weinig kans. Die gasten ontwerpen die vleugelprofielen zelf en zijn daar niet zo vrijgevig mee. Het andere profiel dat gebruikt wordt bij die Arrow pro's is er een van Mark Drela. Grote kans dat je die wel goed kunt vinden (staan dr ook een boel van in profili): http://www.pacificgliderworks.com/arrowpro.html.
De DLG's hebben ook allemaal eigenlijk de AG-series van Drela. Sommigen hebben hem ietsjes dikker gemaakt en een eigen naam gegeven.
Enkele daarvan kan je soms wel op rcgroups vinden. Van handige lui die hem gewoon hebben overgetekend en de puntjes hebben geplot.
Maar vaak houden ze het idd wel goed geheim...
ja jullie zullen wel gelijk hebben had op rc-groups gelezen dat profiel d2265 heel gemoedelijk zou zijn ,dit vind ik ook van de ag series
maar je weet nooit of er iets beter komt , op foto kan ik wel zien dat het dikker is ,toch bedankt voor respons