Dag allen,
ook ik ben van plan om een modelhelicopter te gaan kopen.
Wat gespeeld met de simulators die op de markts zijn, maar ik kon alleen makkelijk met een coaxiaal ding overweg. de fp heli's komen later wel..
Ik vind de volgende modellen verreweg het mooist en hebben ook nog een redelijk formaat. de heli's moeten in ieder geval een camera (en wellicht een mini RX zender) kunnen liften. het lijkt me wel leuk om te filmen.
Ik loop gruwelijk te hannessen met foto's uploaden (flickr werkt niet, andere ideen?)
-walkera lama 400 (joekel van een ding, alleen niet in de coast kleuren)
-walkera HM53QD (mooi ding, maar size does matter en de 400 is groter)
-esky big lama (leuk ding, goedkoop, maar minder mooi als de walkera 400)
-esky daupin (minder mooi dan de walkera HM53QD, wel goedkoper)
bij esky zag ik een winkel ergens in het oosten van het land, maar de walkera's en zeker bovenstaande modellen zijn denk ik alleen via internet te verkrijgen.
ook ik ben van plan om een modelhelicopter te gaan kopen.
Wat gespeeld met de simulators die op de markts zijn, maar ik kon alleen makkelijk met een coaxiaal ding overweg. de fp heli's komen later wel..
Ik vind de volgende modellen verreweg het mooist en hebben ook nog een redelijk formaat. de heli's moeten in ieder geval een camera (en wellicht een mini RX zender) kunnen liften. het lijkt me wel leuk om te filmen.
Ik loop gruwelijk te hannessen met foto's uploaden (flickr werkt niet, andere ideen?)
-walkera lama 400 (joekel van een ding, alleen niet in de coast kleuren)

-walkera HM53QD (mooi ding, maar size does matter en de 400 is groter)

-esky big lama (leuk ding, goedkoop, maar minder mooi als de walkera 400)

-esky daupin (minder mooi dan de walkera HM53QD, wel goedkoper)

bij esky zag ik een winkel ergens in het oosten van het land, maar de walkera's en zeker bovenstaande modellen zijn denk ik alleen via internet te verkrijgen.
Laatst bewerkt: