Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heeft iemand toevallig nog een servoarmpje liggen van een diamond d60?? ik heb een d60 liggen voor het hoogteroer van mijn turbo maar geen goed seervoarmpje erbij.
dit draadje kan gesloten worden, dankzij bas al voorzien,
met 1 gaatje heb ik veel te weinig roeruitslag en aangezien ik al mijn kisten al heel fel heb staan en normaal vind ik al weinig, dan moet het nog eens minder als normaalzijn,, dan begin ik mij standaard al te ergeren aan een kist en dat zou ook zonde zijn.
De beste MECHANISCHE oplossing is een lange hevel op de servo en een lange hevel op het roer in een dusdanige verhouding dat de volledige weg van de servo gebruikt wordt. De voordelen hiervan zijn:
- De speling van de servo heeft de minste invloed indien de volledige servo weg gebruikt wordt. Indien een veer in het roer gebruikt wordt is dit geen voordeel.
- Speling op servohevel en roerhevel heeft de minste invloed bij lange hevels. Ook dit is geen voordeel indien een veer in het roer gebruikt wordt.
- De belasting op de roerstang of draad is lager. Bij een lage belasting zal de draad minder rekken. Bij een lage belasting op een push-pull systeem kan een dunnere stang gebruikt worden of zijn minder ondersteuningen nodig (druk belasting).
Redenen om korte hevels te gebruiken zijn:
- Geen ruimte voor lange hevels.
- Aerodynamisch nadeel van een lange hevel op het roer.
- Een lange hevel op het roer ziet er niet uit.
Misschien is het een idee om de diameter van de servo-as op te meten. Ik kan me niet voorstellen dat alleen heveltjes van Dymond hierop passen.
Iedereen heeft wel servo heveltjes over.
ik had wel al in mijn grabbeldoosje gekeken met veel armpej van allerlei servo's tussen de 4.5 en 9 gram maar zonder suc6. vaak NET te dun of dik, maar dankzijn bas al voorzien