Gezocht tek B747

Hoi Allemaal,

Ik zoek me wezenloos naar tekeningen van een B747, iemand enig idee waar ik nog kan zoeken of kopen enz enz

De spanweidte die ik wil maken ligt tussen de 1800 en 2000 mm maakt niet uit of het voor elektro of turbine is.

Geen tekeningen, maar wel een advies, verander 474 even in 747 bij je titel, waarschijnlijk krijg je dan sneller reacties :wink:

Hoi Allemaal,

Jammer dat niemand iets kan zeggen over tekeningen van een B747.

Inmiddels heb ik besloten om het toestel schaal 1 / 36 te gaan maken, volledig handmatig en met als voorbeeld een model van Revell, eerst was het de bedoeling
het model te frezen met een 5asser cnc freesbank, maar die machine zit helaas vol met werk en dat gaat voor.

Het model zal eerst positief gemaakt gaan worden, daarna maak ik een negatiefe epoxymal en dan uiteindelijk zal ik daaruit de definitieve pos romp gaan maken.

Ik zal foto`s gaan nemen tijdens de bouw en als dit forum nog leuk is, zal ik ook een draadje maken met een bouwverslag met foto`s over mijn B747.

Heelaas ben ik gestopt met het plaatsen van bouwverslagen en foto`s van mijn turbine projekt hier op het forum, gezien het geneuzel op de afdeling turbine.

He Jaap,

leuk om te horen dat je een boeing wil maken. Schaal 1/36 maakt 1,80 meter volgens mij.

Is op zo'n schaal het niet prettiger om dit gewoon van hout / foam te maken?

Je vliegt ook in Wapenveld/Heerde of niet soms? lijkt me leuk om je een keer in het echt de hand te schudden. vlieg daar namelijk ook.
Jammer van het commentaar. Misschien een bouwverslagje op het schaalmodellen gedeelte?!
heel veel succes met de bouw.

Hoi,

Bedankt voor je reactie, ja ik vlieg op heerde, gisteren nog, brrrr ut was kold daar, maar wel weer lekker gevlogen en gelachen en ik heb gelijk mijn landingslampen getest voor die B747, die werkte wonderbaarlijk goed moet ik zeggen toppie.
As zaterdag ben ik weer op het veld, misschien zie ik je dan, het is altijd leuk om mede modelbouwers te ontmoeten.

Kijk ik heb de mogelijkheden om een mallen te maken en dan een epoxy romp soppen, de vleugels ja die ga ik maken uit foam.

Ik denk dat ik wel een draadje open op het schaal gedeelte.

p/s ik heb je een pbtje gestuurd met mijn mail en msn adres

Back