R roeier4 27 jan 2008 #1 hoi allemaal ik zoek de tekeningen van de HMS Dreadnought ik hoop dat jullie me dunnen helpen alex
M martijn71 Guest 1 mei 2008 #3 beste roeier, ik heb wel wat ik weet alleen niet of dit de hms is die je bedoeld: het is een boek, is dit wat? Anatomy Of The Ship The Destroyer The Sullivans ik heb hem op de pc staan dus ik hoor het wel. Mvg, Martijn Schols
beste roeier, ik heb wel wat ik weet alleen niet of dit de hms is die je bedoeld: het is een boek, is dit wat? Anatomy Of The Ship The Destroyer The Sullivans ik heb hem op de pc staan dus ik hoor het wel. Mvg, Martijn Schols
R roeier4 1 mei 2008 #4 zijn dat tekeningen van het spantenplan en zijaanzicht???????????? dan ben ik wel geintreseert alex
M martijn71 Guest 2 mei 2008 #5 beste roeier, het hele boek is 1 grote bouwtekening. is dit dan de goede boot? zo ja, meld je aan op Martijn Schols -- Bouwtekeningen dan zie je het vanzelf. Met vriendelijke groet, Martijn Schols Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2008
beste roeier, het hele boek is 1 grote bouwtekening. is dit dan de goede boot? zo ja, meld je aan op Martijn Schols -- Bouwtekeningen dan zie je het vanzelf. Met vriendelijke groet, Martijn Schols