Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hoi jan
indien je niet aan de tekening kan komen ....
methode 1: In de winkel heb je zogeheten een profielmal http://www.classicpassion.nl/img/products/thumb/186_20060327085328.jpg
druk deze op de romp waar je ongeveer denk waar de romp onderstuend moet worden en neem het verkrijgbare gedeelte over op hout (vuren / triplex etc etc )
methode 2 : neem een stuk stevig karton en maak van karton een malletje (steeds bijknippen totdat je de vorm van de rom hebt ,neem dit over op hout
hoop je met deze een beetje geholpen te hebben
Koen
wat ik denk te doen voor mijn boot, is een stuk elektriciteits draad te nemen - 1.5 carre vaste kern- en dit op de boot te plooien waar ik de steun wil. Dan gewoon dat overnemen op de houten plaat.
wat ik denk te doen voor mijn boot, is een stuk elektriciteits draad te nemen - 1.5 carre vaste kern- en dit op de boot te plooien waar ik de steun wil. Dan gewoon dat overnemen op de houten plaat.