Gezocht: Tekening van Ultra-Fly

Wie heeft er voor mij een tekening van de zwever Ultra-Fly van Graupner (spanwijdte 2,30 meter).
Het is een oudje en de tekening, die ik van een clubgenoot kreeg was volledig verknipt, onvolledig en gedeeltelijk geolied. Kortom, daar is nauwelijks een model van te maken.
Het mooiste zou zijn als iemand een digitale versie heeft.
Ik wacht reacties af.

Met vriendelijke groet,
Frans.

Even een weetje... Graupner Utra-Fly en Hi-Fly zijn identiek (nagenoeg).
Op acculuikjes en 1 enkel spantje na, verder de voorziening van de e-motor + aandrijfas staat beschreven. Okeee... cabinekapje lijkt ook net iets anders... kan me vergissen...

Mocht je op het forum geen reactie hebben, dan is deze nog te bestellen via deze site. Heb ik ooit de Hi-Fly weg gehaald.

AMD-Homepage

Bedankt voor je tip.
Dat is een verdraaid interessante website, die AMD-Homepage. Ze hebben daar meer dan 2000 bouwtekeningen van oude modelvliegtuigen, inderdaad ook de Hi-Fly van Graupner.
Toch wacht ik nog even reacties af op de Ultra-Fly. Wie weet kan iemand mij nog verrassen!

Groeten,
Frans.

Bedankt voor je tip.
Dat is een verdraaid interessante website, die AMD-Homepage. Ze hebben daar meer dan 2000 bouwtekeningen van oude modelvliegtuigen, inderdaad ook de Hi-Fly van Graupner.
Toch wacht ik nog even reacties af op de Ultra-Fly. Wie weet kan iemand mij nog verrassen!

Groeten,
Frans.

Een goede thermiekzwever.
Vooral bij kalm weer.

Van het beste dat Graupner op de markt bracht.
Is het bouwen waard.

Heren,

Allen bedankt voor de reacties. Ik heb de tekening inmiddels in mijn bezit. Kan een leuk winterproject(je) worden...

Hallo Johnny,

Als het goed is, moet je inmiddels de digitale tekeningen en handleidingfoto's op je e-mailadres hebben ontvangen (via WeTransfer). Je moet nu alleen de tekeningen nog even laten afdrukken in de dichtsbijzijnde sneldrukwinkel.

Groeten en veel bouwplezier met de Ultra-Fly!

Hallo Ruud,

Ja, ik heb ze inderdaad digitaal (ook weer gekregen via dit forum).
Als je ze hebben wilt moet je me even je e-mailadres geven via een pb-tje.
Groeten,

Ok Ruud,
Je PB ontvangen. De tekeningen en nog wat bouwplaatjes heb ik je via WeTransfer toegezonden. Veel bouwplezier met je Ultra-Fly.
Groeten,

Back