gezocht: tekening Veron SE5a Tru-flite kits

Ben op zoek naar de tekening van de SE5a van Veron Tru-Flite kits.Wie kan mij daar a.u.b aan helpen.Bij Voorbaat dank

hannesie zei:
Ben op zoek naar de tekening van de SE5a van Veron Tru-Flite kits.Wie kan mij daar a.u.b aan helpen.Bij Voorbaat dank

hallo..de hele serie is gewoon nog te koop in deze sussex-model-centreengelse modelbouw zaak die in mail order gespecialiceerd is .
gaat je wat meer kosten dan gewoon een kopietje van iemand , maar het is in iedergeval een optie, succes,,
leuk overgens dat je er zo een veron kit gaat bouwen, ik heb er zelf net ook twee gebouwd , hoewel dat kleine zweefvliegtuigen zijn,,,
ga je hem op rubber of op Co 2 laten vliegen ? op mijn bouw plannen lijstje staat ook de tru-flite jodel d-9 ,,

op deze ffscalesite kan je overgens een leuke serie tekeningen downloaden, van o.a. veron.

Bedankt voor de tips Hans.Ik ga daar is rondsnuffelen.De ffscale side ken ik al een beetje maar ben daar geen tekening van de SE5 tegengekomen om te downloaden.Ze hebben trouwens leuke filmpjes van wedstrijden.Ik denk dat ik deze met rubbermotor ga laten vliegen omdat ik geen co2 motor voor dit kistje heb.Maar ik hoop toch nog een beetje op iemand in Nederland die zo'n tekeningetje heeft.Ik ga trouwens wel een bleriot maken en vliegen met co2 motor en tevens rc bestuurd.

Mooie side met een heleboel tekeningen.Bedankt Theo voor de moeite.Ga hier is in rondsnuffelen of het erbij zit wat ik zoek.

Back