Gezocht verspaner / programmeur.

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
@Sandor

Jammer, ik wist iemand die van plan was om te soliciteren bij NASA en heel heel erg erg goed is en precies paste in de functie die jij hier vroeg.

Vriendelijke groeten Jaap Gaasbeek

P/S Mocht de aanverworven persoon zich bedenken, laat het mij even via een pbtje weten, dan zal ik u berichten over de persoon die ik ken en die heel heel erg erg goed is en een geweldige CV heeft en precies past in het profiel die u zoekt.

Laatst bewerkt:
@Sandor

Jammer, ik wist iemand die van plan was om te soliciteren bij NASA en heel heel erg erg goed is en precies paste in de functie die jij hier vroeg.

Vriendelijke groeten Jaap Gaasbeek

P/S Mocht de aanverworven persoon zich bedenken, laat het mij even via een pbtje weten, dan zal ik u berichten over de persoon die ik ken en die heel heel erg erg goed is en een geweldige CV heeft en precies past in het profiel die u zoekt.

ik heb liever iemand die gedreven is in de modelbouw en die precies weet wat wij willen.
iemand die zo goed is om bij "nasa"te gaan werken heeft ons echt niet nodig toch?.
we zoeken niemand voor in vaste dienst maar om eerder in begeleiding van het instellen en programmeren van CNC gedreven machines.
dus er word betaald per opdracht.
dus een free lancer was beter voor hem en ons..

Back