Gezocht vrijlooplager voor T-rex (of alternatief passend?)

Begin van de week had ik een probleem met het hoofdtandwiel (niet rond) van mijn T-rex.
Even teruggegaan naar mijn dealer en die gaf direkt een nieuw tandwiel mee. Wel nog het oude (witte) model, maar ik wilde natuurlijk weer zo snel mogelijk vliegen.
Tja, toen kwam het demonteren van het vrijlooplager.....
Na enkele tips gelezen te hebben op de fora, had ik zelf een simpele uitdrijver gemaakt. Helaas net niet helemaal optimaal passend, waardoor ik het lager samen met de alluminium bus uit het tandwiel gedrukt heb. Nog geen probleem, dacht ik, even het busje een beetje opwarmen en dan kan ie er vast wel soepel vanaf.......
Helaas, helaas, toch een beetje teveel opgewarmd......de kunststof kooi in het lager is vervormd en het lager werkt dus voor geen meter meer :oops:

Nu heeft mijn dealer dat lager niet op voorraad (levertijd enkele dagen = dus na de feestdagen :evil: )
Via de Gouden Gids al wat zaken afgebeld, maar nergens is dat @#%^ lager op voorraad.
Terwijl het toch een "standaard" maat is (6 mm inw X 10 mm uitw X 12 mm lang).
Conrad heeft het ding wel op voorraad maar heeft geen express service, dus minimaal 3 a 5 dagen + feestdagen......ook geen snelle oplossing dus :evil:

Mijn vraag dus; wie o wie weet waar ik zo'n lager (industrie code HF0612) snel bestellen / direkt kopen (Limburg) kan of heeft zelf zo'n lager "over".
Bij voorbaat dank voor de reacties!

Hoi,

Ik heb er nog eentje liggen als je interesse hebt, kost 6 euro + 1 euro verzendkosten.

Als deze wil hebben kun je me je adres PBen, dan stuur ik hem morgen op. Geld overmaken komt dan wel goed, daar zal k in dit geval even niet op wachten. Misschien kan ik hem express opsturen?

Groetjes,

Richard

Back