Gezocht: Zwaai lampen, of lampbar, voor Tamiya highlift F350

Psygho (Emil)

Forum veteraan
Hallo,Mijn f350 bouwproject: niet echt een truck,meer een pickup-truck, maar goed...

Voor de geinteresseerden van dit bouw project: (VEEL FOTO'S)

alu-tamiya-f350-high-lift-____-scale-winch-22-02-2009-____

Ik zoek voor mijn wagen een setje zwaailampen, of liefst een complete lampbar zoals je ook wel ziet op politie wagens, en werk voertuigen, en zeker dus ook op vrachtwagens.
Deze moet uiteraard op het dak komen.

Gezien ik bij Conrad(enkel oranje enkel lamps zwaai module) , en RCmart,(out of stock) niet aan mijn trekken kom, probeer ik het hier..

Waar halen jullie deze onderdelen ?????

Alvast bedankt.

Emil

Laatst bewerkt door een moderator:
wat voor zwaailamp bedoel je?

echt zoiets of?

Laatst bewerkt door een moderator:
bedoel je de leds zelf ? of complete units ?

daar bedoel ik mee te zeggen dat je het ook zelf samen kan stellen knipper leds en dan zelf een lampen beugel regelen /maken

Laatst bewerkt:
@cheeta:
ZO das mooi!!!!
Je zal ook de modussen maar kunnen schakelen via de zender!!!

Algemene info:

Ik ben nieuw in deze materie, en heb er slechts 1 nodig, dus kant en klaar zou leuk zijn, maar als dat niet anders kan, dan moet het maar anders.

Desnoods wil ik het interne gedeelte wel zelf maken, als dan niet met jullie hulp, solderen kan ik wel onderdeeltjes kopen ook wel, schema's lezen ook wel...

Het moet worden geschakelt via een zender, maar dat is geen probleem, daar zijn wel printjes voor.

Laat ik je dat nou eens verklappen dat ook dat nog mogelijk is :lol:

Ik ben nog bezig met de puntjes op de Ï te zetten.

maar het komt eraan. Ik twijfel nog wel over het feit of ik de zendmodule er wel of niet bij ga doen. *komt heel display met menu interface in door de complexiteit van het geheel.

en of ik het uberhaupt als product ga neerzetten of het simpelweg als open source neerzet

tip op ebay revolution shop , complete knipper units met led's via je een schakelaar te veranderen maar dit zou je zo om kunnen bouwen naar bediening via je zender, enige wat je dan moet doen is de lampbeugel en de zwaailampunits te maken / regelen

Maar nog simpler ik heb zelf een carson lampen setje gekocht da's met twee zwaai lampen en drie zoek lampen en in de zwaailampen knipper ledjes gemonteerd.

ebay

Carson - Truck Lampen und Leuchten - 13512

Cheeta Pb sent...

Iemand anders nog opties??, welliswaar mischien een stuk minder uitgebreid als in dat filmpje, maar dat geeft niet alle info is welkom!
Zeker ook waar ik de "ombouw" kan krijgen, dus de bar zelf, als dan niet met inhoud....

Back