GFK zwevertje (max. span. : 2500mm.)

• Topicstarter Topicstarter J2400
  • Startdatum Startdatum
J

J2400

Guest
Heeeej luitjes..

Ik ben nu al een tijdje hevig op zoek naar een zwevertje (min. span. : 1200mm / max. span. : 2500mm), het liefst helemaal GFK en niet duurder dan ongeveer € 250. Ik hoop dat jullie me wat tips/aanraders kunnen geven over modelletjes die jullie zelf al eens zijn tegen gekomen (zowel op het internet als op het veld)!

Alvast bedankt!

Cheers!

Ik vind de excel van simprop een zeer goede zwever.
Maar ik weet niet wat je wil,
snel?
goed thermieken?
schaal?
Kompleet of bouwdoos voor 250 euro?

Als ik het goed heb heb je de excel comp. wel voor dat geld.
Alleen kom dan wel de besturing en de motor er nog bij.
Totaal zit je dan op 1000 euro als je de arc neem.
dan heb je wel een zwever waar je zonder thermiek 1 uur boven mee blijft.
dus even wat duidelijker graag, wat je precies wil

Hij moet natuurlijk goed kunnen thermieken, en de snelheid is optioneel (net zoals schaal). Het liefst een GFK modeletje in ARF, en alleen in zweefversie (dus zonder motor, vind ik iets spannender en uitdagender om boven te blijven 8) !
Ik heb wel eens vaker op de site van Simprop gekeken (simprop.de), maar dan vind ik de site niet zo geweldig, omdat niet altijd alles volledig (met prijs e.d.) staat weergegeven :( !

Kijk maar even op het forum naar mini excel
daar staat de mijne bij.
die heeft standaard de neus op de romp zitten zodat je hem ook zonder motor kan vliegen.
Vliegt zeer goed we hebben er 2
en 2 x de excel comp, bij deze zit het motorschot er al wel in,dus niet meer zonder motor te vliegen.
Het zijn allebei zeer goede thermiek kisten en je kan er ook heerlijk mee raggen.
Het beste kleine zwevertje wat ik ooit gehad heb
wel alles met aandrijving.

Back