"Giantcod" shop in the UK

Bedoel je dat ze goedkoper zijn dan HobbyCity in de zin dat ze
een laagste prijs garantie hebben of door de huidige prijzen op de website ?
want als ik van het laatste uitga dan vraag ik me af waar je dat op baseerd ?
Ik heb een aantal producten nagekeken, zoals de 2250 20C loongMax lipo's
maar ik kom bij Hobbyzity toch goedkoper uit ?

Wel even erop letten dat er £ voor de bedragen staat, en geen €.

Dat is geen probleem.Zelfs dan is het veel goedkoper dan de gewone normale modelbouwwinkel.

Bedoel je dat ze goedkoper zijn dan HobbyCity in de zin dat ze
een laagste prijs garantie hebben of door de huidige prijzen op de website ?
want als ik van het laatste uitga dan vraag ik me af waar je dat op baseerd ?
Ik heb een aantal producten nagekeken, zoals de 2250 20C loongMax lipo's
maar ik kom bij Hobbyzity toch goedkoper uit ?

Het kan mss duurder zijn dan Hobbycity maar het is dan wel makkelijker om goedkopere producten te kunnen aankopen voor mensen die geen Visa of Pay Päl hebben.En vooral dan voor de garantie is dat ook nog veel makkelijker.Plus een verzending waar je geen 2 a 3 weken moet op zitten wachten.

ja prijzen zijn van sommige dingen duurder en van sommige goedkoper, beter geordend maar minder producten. maar staan die nu in dollar of pond????

Deze motor kost bij HobbyCity $5,95 en bij giantcod 4,65 pond... dat lijkt me minstens het dubbele.
2812p.jpg

En in € word dat dan

Hobbycity = 4.02€ + verzending 2.09 = 6.11 (duur verzending kan tot een maand duren)
Giant Cod = 6.26€ + verzending 6.99 = 13.25 (duur van de verzending is max 5 dagen)

Is het dubbele van de prijs.Dat is dan wel nadeliger.Maar ik zeg het nogmaals niet iedereen heeft Visa of American Express of PayPal(in Belgie nog niet toepasbaar:bad-words:) en dan is dit dan wel een groot voordeel !!!!:thumbsup:

Tenzij er iemand is die me kan verder helpen met het bestellen van onderdelen met hun betaalkaart.Maar daar is niemand happig op.Denk ik dan.

Ik heb net nog eens wat zitten rekenen met een wisselkoers-site...
De bekende Corona synthesizer ontvanger kost bij GiantCod 11,72 pond. Kan je laten versturen airmail standaard voor 1,70 of verzekerd voor 5,20 (nog steeds ponden). Bij verzekerde verzending is dat €21,11...
Bij HobbyCity is dat ding $30, komt de verzending er nog bij, kom je uit op €20,74.
Kortom, voor sommige artikelen zal het op hetzelfde neerkomen. (Die outrunner die ik aanhaalde komt wel duurder uit bij GiantCod).

Ik blijf het vreemd vinden dat er niks adresgegevens op die site staat, enkel een telefoonnummer...

Domain name:
giantcod.co.uk

Registrant:
Bryan Victor Carpenter

Registrant type:
UK Individual

Registrant's address:
9 Penvenen, Atlantic Bay, St Pirans Rd
Perranporth
Cornwall
TR6 0NE
GB