Giles G-202 (Laser models) DL 100

Als je een wat dunner lijntje wilt hebben, dan kun je van Oracover ook die plaklijntjes nemen, die kunnen ook een bochtje maken. Is alleen niet zo heel erg goedkoop....

Grt.

ik heb wel orastick, das ook zelfklevend, maar daar krijg je toch plooien mee?

Met die wel, maar die bedoel ik niet. Orastick is gewoon plakfolie.

Ik bedoel;

orc26010001.jpg

Oraline is dat.

die oralines had ik eerst ook op mijn extra, met wel erg korte bochten. Niet goed, de kwamen los.
Ik een autolakkenzaak vond ik ook trimlines voor auto's, deze waren veel beter te rekken.

maar ik denk dat Dennis bredere stiping wil, bij een goede lettershop kun je die voor een paar euro laten snijden.
vb :Publibro

ga het eerst eens uit oracover proberen uitsnijden,

ik heb maandag al een mailtje gestuurd naar DL engeland, maar die hebben nog altijd niet teruggestuurd.. :?
vreemd..

misschien ga ik hem toch maar bij hobbycity bestellen, ze hebben er nog 19 in voorraad..
maar kan iemand mij wat meer vertellen over hoe het net zit met bv de douane en of het pakket echt binnen de 3-5 dagen aankomt?
want ze zeggen dat met EMS express hij er binnen de 5 dagen is..

grtz

Laatst bewerkt:
Ik heb steeds geluk gehad bij Hobbycity en nog nooit douanekosten moeten betalen. Tel wel dat je altijd 2 weken op je pakketje moet wachten. Soms gaat het sneller, maar de pakjes blijven de laatste tijd langer in Honkong.

idd is ook mijn ervaring, nog nooit problemen gehad met douane ofzo... zondag 2pakketten besteld, vandaag mail gehad dat het in transit zit. ik schat dat het maandag echt vertrekt en tegen de vrijdag is het dan hier( meestal is het zo)

nog iets, moet je er een visa of mastercard voor hebben, of kan je ook gewoon via de bank een overschrijving doen?
er staat wel iets van western union bank transfer, maar dit lijkt ook een online iets zoals paypal ofzo?
anders moet ik nog zo'n kaartje aanschaffen.. :)

of je laat iemand anders hem voor je bestellen.

paypal is meestal gekoppeld aan visa.

western union bank transfer kun je in België via de post : kost geld, traag, niet interessant dus.

Ja dat klopt van 3w_flyer zegt.
Bij mij komt er bij paypal steeds op te staan dat ik mijn paypal moet koppelen aan een creditcard ofzo. egt kut hoor

ik heb de DL100 besteld, welke prop zou ik erop zetten om in te laten lopen?
is een 27x10 een goede keuze, of mag het meteen al groter?

grt

Als je serieuze dempers monteert mag er al direct een 28*10 op, de Mejzlik doet het erg leuk.

DA100 doet (afgelopen zomer gemeten) 6300+ rpm met een 28x10 mejzlik en BMB dempers. Ik veronderstel dat je DL diezelfde prop ook wel aankan. Gewoon beetje voorzichtig inlopen.

Zelf wil ik eens proberen om het inlopen op een bok te doen. Ben hier altijd tegen geweest, maar zie er eigenlijk enkel goede resultaten van.

ja, ik was ook van plan om hem eerst eens op een bok te zetten oid
ik ben wel van plan om maar 1 uitlaat te kopen, waarschijnlijk een krumscheid muffler
dan gaan we een splitsing maken, zodat de 2 cilinders samenkomen in 1 uitlaat

grt

Back