Giles G-202 (Laser models) DL 100

Tom gewicht moet in de staart, dus gewicht naar voor brengen is nog meer gewicht in de staart.

Accu's kunnen makkelijk verder naar achter gebracht worden.

180 gram is de moeite niet.

vliegen met dat ding

ja, zaterdag gaat hij de lucht in, als het weer het toe laat, het lood zit al in de staart, dus daar zal het ook blijven
zelfs nu ligt het zwaartepunt nog te ver naar voren, dus om ermee te vliegen komt het goed

nu hopen op goed weer ;)

hij staat klaar om morgen te vliegen ;)
meteen alles nog eens een laatste keer checken en hopen op mooi weer (of toch droog weer)
39694_1469724416726_1042070902_31262731_728229_n.jpg

ik heb daarstraks even de toeren gemeten, volgas zit hij tussen de 6000 en de 6100 toeren met de 25x12 drieblad, nog niet overdreven maar nu best op fabrieksinstellingen rustig laten inlopen denk ik :)

hij vliegt !! :rolling:

2 vluchten gedaan vandaag, ging goed, power zat en trimmen was niet nodig motor loopt lekker stil, al pakte hij soms niet goed aan dus daar moet nog wat aan gevezen worden :)

de tweede vlucht ben ik dan moeten landen omdat de plastic van mn canopy aan het loskomen was, die tesa tape was dus niet sterk genoeg, daar komen nu dus vijsjes in :)

filmpje van de maiden volgt, probeer het vanavond nog te uploaden ;)

grt

Good work!

Ja het is normaal dat je motor nog niet zo goed opneemt als hij wat rijk staat, laat hem maar opt gemak roderen... dan onderaan (L) wat dichtdraaien e

Back