Gimbal bascam(alexmos) met mltoys v303 probleem

Hallo forum mensen,
Ik weet niet of ik hier de vraag mag zetten, maar dan lees ik dat wel. Ik heb een ML Toys V303 mij erg goed bevalt. Nu heb ik een gimbal gekocht van BaseCam vroeger AlexMos 2 axis 8 bit. Weet iemand hier op de deze forum of kan mij iemand mij helpen ,hoe ik deze werkend kan krijgen met mijn quadcopter ML Toys V303 ?

Ik begrijp de vraag niet helemaal Otto ? De gimbal is plug en play toch ? Gewoon onder je quad hangen stroom aansluiten en klaar. Eventueel staan er op YT filmpjes over hoe anderen het doen (wel andere gimbals maar het principe blijft hetzelfde) en over hoe ook tilt te gebruiken :

Ik begrijp de vraag niet helemaal Otto ? De gimbal is plug en play toch ? Gewoon onder je quad hangen stroom aansluiten en klaar. Eventueel staan er op YT filmpjes over hoe anderen het doen (wel andere gimbals maar het principe blijft hetzelfde) en over hoe ook tilt te gebruiken :

Hallo Schiksie, dat klopt. Ik heb dus een Gimbal van BosCam (alexmos) 2 axis Gui 2.2.b2. Ik heb mijn Seeker open gehad en zag dat eingelijk binnen de seeker al aangepast is net als op de 2de video. alleen op moment dat ik deze op de accu zet dat gaat mijn camera met de lens naar beneden staan. Nu weet ik dat ik dat moet gaan instellen met Z en Y as en andere instellingen, maar zoals ik als beginneling is dat een grote vraag ???????. Ik zal een videotje maken en deze in deze forum neer zetten. Hoop dan dat iemand mij kan helpen.

Ah op die manier :) en je kan hem dan ook niet met kanaal 8 tilten zoals in de filmpjes ? Je kan ook kijken of je hem met simplebgc kan configureren maar meestal zijn de setting in orde vanuit de fabriek :

https://www.basecamelectronics.com/downloads/
Klopt ik heb dit allemaal al gedownload en geïnstalleerd. wat mij alleen op viel is dat op deze motherboard geen button knop zit is dit raar ?? ik heb het via marktplaats gekocht. als ik hem aanzet dan gaat het groene knopje snel knipperen. Nu heb ik al gevonden dat dat een error geef maar dat geeft hij niet aan in de Gui software.....

Back