gimbal ombouwen

Hallo,

Ik heb al enige tijd een F450 quad met landing gestel en heb deze gimbal er onder hangen (tweedehands gekocht) :

BG20 GoPro Gimbal with Control Board - Brushless Gimbal - RCTimer RC Plane Car MultiRotor APM and MultiWii Carbon Fiber Propeller Hobby Store

De gimbal werkt verder prima maar vind em wat aan de zware kant, en eigenlijk zit ik er ook over te denken om deze om te bouwen en deze aan de voorkant op de neus te bouwen (zoiets als TBS) zodat ik mijn landing gestel niet meer nodig heb.
Nu weet ik dat helemaal zoals tbs het heeft niet gaat maar misschien heeft iemand nog goede ideeën of zelf iets moois gemaakt.

Ik weet ook dat er 3d geprinte modellen zijn alleen weet ik niet zo goed waar ik die kan vinden.

heb ook zitten kijken naar een ander ''betaalbaar frame'' :

HJ Alien Fiberglass Quadcopter Frame Kit Red/Black Arm $21.80 Free Shipping @GoodLuckBuy.com

Ik ben dus beetje aan het oriënteren en kijken of het haalbaar is ...

Ideeen zijn dus welkom!!!!

je bent dus opzoek naar zo'n frame:
20uu99x.jpg

is een ideaal frame heb er sunnysky motoren met afro30 amp esc..
hoeft alleen maar FC in en hij kan vliegen... als je er belang bij hebt doe dan ff PM

Ik zat met het zelfde. Dus heb ik contact gezocht met tbs. Hun konden mij dat houdertje los leveren incl dempers deze kun je dus tussen je frame platen schroeven door er 4 gaatjes in te boren. 2 boven en 2 onder. Toen heb ik een falcon mini gimball gekocht bij foxtech. De boven ophanging los geschroefd en de gimball motor vast geschroefd op de tbs mount.

Dit is het resultaat.
7epyqaze.jpg

u6a9yzub.jpg

Gr
Brian

Wauw dat ziet er goed uit!!!
Lijkt me wel enorm te schelen in gewicht met dat houdertje en die dempers!!!!

Scheelt inderdaad in gewicht mijn totale setup weegt nu 1.9kg. En ben er zeer tevreden mee hij is zo goed als trillings vrij. Heb af en toe een trilling met hard vliegen maar geen jello. En me vliegtijd valt ook nog mee. Ik haal nu 11.30min met een 4S 4500 MAH lipo

Okay..ja met hard vliegen dat je dan jello hebt zou ik niet erg vinden... ik wil de gimbal gebruiken om vooral leuke lucht beelden te maken :P en vlieg dan sowieso niet hard..

Back