GINAF 12x10

VOLVO FH 16 750

In Memoriam
Forum veteraan
Gespot op het internet

Groot en Zwaar !!!

GINAF 12x10 voor Pouw.

60 ton GWV

GINAF12x10KIEPWGEN.jpg


Maar het kan nog gekker !!!

Wel een oudje, maar toch !!

De GINAF voor LANG zand van Verhoeff
14x12
70 ton GWV

GINAFKIPPER7ASSEN.jpg


Kan het nog groter en zwaarder ????? :mad:


Misschien iets voor Klaas om te bouwen !! :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:
de 2e ginaf van piet is gephotoshopped..
kijk maar na de 5e as.. vertekent de bak zich..
en ook de kleuren van de streep..
en de 1e foto staat ook al een tijdje op bouwmachineforum.. ik ben eens benieuwd wanneer ik hem eens eindelijk tegenkom op de wegen hier in de buurt...
groetjess wesley
 
de 2e ginaf van piet is gephotoshopped..
kijk maar na de 5e as.. vertekent de bak zich..
en ook de kleuren van de streep..
en de 1e foto staat ook al een tijdje op bouwmachineforum.. ik ben eens benieuwd wanneer ik hem eens eindelijk tegenkom op de wegen hier in de buurt...
groetjess wesley


Hallo Wesley,

Hé, wat jammer nou dat jij en Htenbrinke dit nu weer moeten zien, ik vond het juist zo'n mooie 7 assige kieper !!! :mad: :confused: :mad: :confused: :mad:

Maar 6 assige Ginaf van Pouw is wel echt, maar volgens mij is er nog steeds geen type goedkeuring voor deze GINAF.
 
er stond in de truckstar dat ie door ging voor een lzv ivm het gewicht
maar hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen is bij mij ook een raadsel
 
hee

op t plaatje valt t wel mee maar ga maar s in t echt naast zon ding staan!
en dan een 14x10!!!!

groetjes erik:cool:
 
HOI.
het idee achter lzv. was ooit Lang en/of Zwaar Voertuig.
mocht langere en zwaarder zijn met standaard componenten. hievan zien we genoeg voorbeelde op de weg
wat ook mag is binnen de standaard afmetingen zwaarder zijn.
dus als deze kipper binnen de 12 meter lengte is. zou er geen probleem zijn. kan hij zo de weg op.

groete Peter
 
Deze tekst komt van Vastgereden.nl - 278 bezoekers online waarvan 12 ingelogd!

GINAF12X10

De veelbesproken Ginaf 12x10 van Theo Pouw BV is vandaag in een nieuwsbrief van GINAF Service officieel bevestigd!.. Normaal is een LZV combinatie een trekkend voertuig met daar achter een combinatie van oplegger en aanhanger, echter heeft GINAF Service een solo voertuig ontwikkeld.

Dit voertuig met een technische reserve van 75 ton, kan wettelijk naar 60 ton. Een LZV voertuig is ook maximaal 60 ton. Michael Pouw van de firma Theo Pouw BV was zo enthousiast over dit project dat hij direct een vrachtauto beschikbaar stelde.

Dit voertuig is volledig binnen de wet van het RDW geconstrueerd en voldoet aan alle wettelijke eisen. Zo is het niet langer dan 12,5 meter, blijft de draaicirkel binnen de 25 meter en is het voertuig volledig klaar gemaakt volgens de RDW eisen.

Deze truck brengt vele voordelen met zich mee, oa. vijf van de zes assen zijn aangedreven, er is een perfecte as-last verdeling, vier assen zijn hydraulisch geveerd (dus erg stabiel tijdens het kippen) en je neemt iedere rit 25% meer mee tegen dezelfde kosten. Dat wil toch iedereen!

Deze nieuwe truck is heel positief ontvangen door diverse instanties en zal binnenkort op de Nederlandse wegen te bewonderen zijn. Een interessante ontwikkeling, waar zowel Theo Pouw als de GINAF Service echt toekomst in zien!

Ginaf service
Theo Pouw Groep

Meer foto's:
Nieuwe test ginaf van Pouw
Ginaf test nieuwe Ginaf 12x10

bovenstaande links staan allemaal in het originele bericht
link naar het originele bericht -----> Vastgereden.nl - Nieuws - Ginaf 12x10 een auto voor de toekomst


Bron: Vastgereden.nl - 278 bezoekers online waarvan 12 ingelogd!

groetjes wesey
 
hallo
leuke site die vastgereden.nl
veel filmpies en fotoos,
dat ze dit soort bloopers niet op tv uitzenden snap ik niet,
gister ook zie je hoe een kind met driewieler van trap afrijd met zn mond stuiterend over de treden en dan hoor je iemand grinniken en die camera er op inzoomen ook nog,
als het mijn kind was zou ik bijna in paniek raken,
of de ouders zijn trauma-artsen,
maar al met al die ginaf is wel een gevaarte zeg,
wie is de eerste die haar rc namaakt????!!!!!!!
je hebt dan wel al een winkelwagen vol assen en wielen nodig haha
groeten markioo
 
Hoi,

Wat een truck zeg.. erg imposant 8O

Zijn de eerste 3 en de laatste as gestuurd dat iemand weet ?

En rijden er al misschien meer van deze trucks rond inmiddels?

Zit er hard over na te denken om deze truck te gaan bouwen als de turbotwin af is... lijkt me wel erg gaaf om met een kipper van een meter lang rond te rijden :D

groet,
Marcel
 
Oud nieuws !! hahahaha ! :) :rolling:

Ik heb deze Ginaf al op 13 december 2009 gespot bij GINAF, een half jaar geleden !!! :cool: ;)

Zie de eerder geplaatste foto in dit topic !!
 
Hallo Piet,

Ja ik moest even het stof er af blazen voordat ik kon reageren hahaha

Maar gezien het berichtje al een half jaar oud is had ik gehoopt dat er misschien al meerdere zouden rondrijden en misschien ook meer details bekend zouden zijn.

Groet,
Marcel
 
Marcel,

Als ik het goed heb heeft deze truck in truckstart gestaan.
Daar werdt gezegd dat het een prototype was. En ook voor te zien of hij van de Nederlandse overheid gekeurd kon worden om op de weg te rijden.

Heb er ondertussen niets meer van gezien
 
maar hij staat wel op kenteken.
Dan wel het oude kenteken,
Hij mag wel rijden denk k

-BL-TB-11-

Kenteken
button_info.gif
KentekenImage.ashx

Voertuigsoort
button_info.gif
bedrijfsauto
Merk
button_info.gif
GINAF
Handelsbenaming
button_info.gif
6550
Brandstof
button_info.gif
Diesel
Vervaldatum APK
button_info.gif
30-03-2011

WAM verzekerd geregistreerd
button_info_upsidedown.gif
Ja
Geregistreerd als gestolen
button_info_upsidedown.gif
Nee
Wacht op keuren
button_info.gif
Nee
 
Ik heb maar even een mail naar GINAF gestuurd en kreeg dit terug :

'het voertuig rijdt inmiddels bij de firma Pouw. Het concept is nog niet goed gekeurd , hier wordt volop aan gewerkt. Dit kan nog zeker een half jaar duren.'

Nog even geduld hebben dus....

Heeft iemand 'm toevallig al ergens zien staan , bij Pouw of zo?

Groet,
Marcel
 
Er rijden ook zat kranen met 8 assen.
9 assen weet ik niet zeker
 
Back
Top