Ginaf Trucks heeft faillissement aangevraagd

Jammer weer een Nederlands bedrijf failliet ! :( :(

Ik had het afgelopen vrijdag al gelezen op de site van Transportfoto's.nl

Hopelijk kunnen ze een doorstart maken. maar ik vrees het ergste. :(

hahaha een naaimachinefabriek neemt het over hahahaa
ginaf trucks in de bouw die lopen als een naaimachientje :D:D:D
zie hier in vitrine schaalmodelen van ginaf trucks en naaimachines,
een rc naaimachine op een modelbeurs of moet ik zeggen huishoudbeurs??!!! hahahaaaa

baart het niemand zorgen dat steeds meer aziatische bedrijven hier de boel overnemen?? nog even en ze hebben alles in handen.

hoi alwin
maar natuurlijk is het verschrikkelijk dat alles uit die landen komt
zelfs rc spul via ebay,
je tv,fotocamera,telefoon, hifi en computer,
omdat sommige nl philips als het nog hier gemaakt wordt tenminste gewoon weg te duur zijn,
door die idiote hoge belastingen en personeelskosten en de grote winsten die de bedrijven willen maken gaan ze naar de klote,
als de belasting nou gewoon eens wordt verlaagd tijdelijk,net als tijdelijke kwartje van kok op de brandstof,
dan kan de hollander weer wat sparen en er weer bovenop komen om dan wat geld over te houden voor leukere en luxere dingen,
zo komt men uit een recessie,
anders kan het gewoonweg niet,
we betalen nu enkel belasting om te doneren aan griekenland terwijl griekenland miljarden op rekeningen hebben gezet,
moeten wij nou constant voor zulke landen op de blaren/lege portemonee zitten??!!!
maar politiek doet er toch niks aan,zij spelen kerstmannetje met miljarden weg geven,het is hun geld toch niet,

Hmmm, weer een Nederlands bedrijf in Chineze handen.
Jammer, jammer !!
Het zoveelste bedrijf wat overgaat in Buitenandse handen.
Dit is geen goede zaak.
We houden straks alleen nog verkoopkantoren in Nederland over en moeten straks alles duur importeren, hierdoor glijden we af naar een Derde wereld land te worden
Alle (High) techniek verdwijnt naar het Buitenland.

Wat me meeste zorgen baart, is dat de Chinezen alles kopiëren.
De Chineze vrachtwagens als je goed kijkt op oudere types van MB, Volvo, MAN, enz.
Allemaal gekopieërd.

GM is wel wijzer, die willen niet dat SAAB verkocht wordt aan de Chinezen.
Jammer van SAAB, maar ik geef GM wel gelijk.

Vroeger zeiden, dat de Chinezen een gevaar voor de vrede waren in de wereld, nou dat is meegevallen, maar nu zijn ze echt een gevaar, betreffende de overnames van bedrijven, samen met India, deze kopen ook alles wat los en vast zit.
En van milieu-regels hebben ze nog nooit gehoord.
De koop van de Arabieren is wat teruggelopen, sinds het daar ook niet zo goed gaat.

Back