Giseke Nobler te koop

Mijn vader doet zijn Giseke Nobler in de verkoop.
Deze is zelf gebouwd. Alleen vliegt hij er al een tijdje niet meer mee en moet er weer ruimte komen voor de volgende bouw projecten.

Toestel is inc. 6.5CC Super Tigre.

Foto van het toestel zal ik morgenochtend erbij zetten. Kan nu mijn fototoestel niet uitlezen.

Vraagprijs is €50.
Ophalen kan in Elburg, maar we kunnen hem 7 december ook meenemen naar de ClubSalon.
Leuk toestel, en vliegt goed. Foto's morgen.

Tevens heeft hij nog twee Carrier modellen in de aanbieding. Deze zijn allebij met een Quicky 500 Super Tigre motoren.
Weinig gelopen, maar zijn zeer krachtige getunde motoren. Inc. aangepaste extra lichte demper.
Ook zonder motor te koop...
Vanwege de motoren moeten deze toch wel €75 per toestel opleveren.
Van de carrier modellen zijn geen foto's, maar de laatste jaren hebben jullie ze allemaal vast wel eens voorbij zien komen op de wedstrijden.

Hoewel ik geloof dat de Nobler al verkocht is (Weet het niet zeker) toch nog even de beloofde foto's:

393349163a9521a74.jpg

393349163a955df83.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Was die Herbert niet die man die zei dat hij de zolder te vol met modellen had? Of was dat voordat hij er een stel crashte?

Wat zit je je nu af te vragen Gerben? Op de foto is onze vriend Alan Brickhaus te zien die een nieuw gebouwde Bert Metkemeyer Trianic 1966 vasthoudt... Ik hen hem de tekening en info verschaft en het is een leuk artikeltje in FM geworden. Ik geef toe: wat je ziet is géén Airon!

Wat zit je je nu af te vragen Gerben? Op de foto is onze vriend Alan Brickhaus te zien die een nieuw gebouwde Bert Metkemeyer Trianic 1966 vasthoudt... Ik hen hem de tekening en info verschaft en het is een leuk artikeltje in FM geworden. Ik geef toe: wat je ziet is géén Airon!

Het gaat mij om de spreuk onderaan de boodschap van Jay williams. Dat vergat ik te zeggen. Ik pikte alleen in op het "geloven".

Het ging mij totaal niet om Brickhaus.

Tja, heeft niemand hem ooit verteld dat de kruistochten alweer bijna 750 jaar achter ons liggen?:rolleyes:

Je moet niet zeuren Bruno, jij hoeft niet zoals veel anderen te bukken onder de schuine kanten van het dak op een zolder, jij hebt (zelf gezien!) een redelijk ruime kamer voor je modelbouwspullen ter beschikking! De bouwkamer van Henk is volgens mij kleiner, maar hij heeft er meer modellen op een handige manier in ondergebracht (waarom lukt mij dat nou nooit, ik kan zelden meer dan één model kwijt per ruimte, gelukkig woon ik in een oud huis met veel kamers).

Ik was ooit op bezoek bij Windy Urtnowski en die had zijn stunters in zijn slaapkamer aan de muren en het plafond hangen. Herbert en Bruno, ik kan jullie zijn adres wel geven zodat jullie eens kunnen informeren hoe die dat voor mekaar heeft gekregen!

Back