gladiator 2 - mx12 zender instellingen

• Topicstarter Topicstarter ardui
  • Startdatum Startdatum
A

ardui

Guest
hier naast mij ligt een splinternieuwe gladiator2 die zijn luchtdoop nog te goed heeft. Maar er rest me nog een klein probleempje. Ik vind namelijk niet hoe ik het volgende instel in mijn mx12 zender:
ik wil dus mijn trottle(gas) stick aan de linker kant wil ik zo instellen dat als mijn stick vanboven staat er niets gebeurt en naar gelang ik mee rnaar beneden ga, verander ik het profiel zo dat het meer lift krijgt. Dus wanneer ik met men trottle stick naar beneden manouvreer, gaan mijn bijden flappen naar beneden gaan. zodat ik meer lift heb, handig voor in de termiek etc.

weet iemand in welk menu van die zender dat ik dat moet veranderen?
misschien is er hier iemand met een andere mx versie, die kan me eventueel vertellen waar ik dit kan terug vinden. in principe zou het mogelijk moeten zijn :)
help mij!

ardui

beste ardui
laat ik beginnen met de mededeling dat ik een MX22 en een MX24 heb
dus geen MX12 maar dat mag de pret niet drukken

Je moet gewoon een mixer gebruiken om het signaal van je stick te koppelen naar je rolroeren bij mijn zender zet het in het programma van de zender zelf en heet het welving klappen
als het bij jou niet voorkomt in de zender moet je het evt zelfmaken met twee losse mixer waarna je de richting en de groten van de aansturing zelf moet inregelen
succes er mee en anders hoor ik het nog wel
jan

hallo Ardui,

Waar heb je de Gladiator 2 vandaan? Direct gekocht in Tsjechie of via Duitseland?

Ben je tevreden met de bouwkwaliteit, of ben je nog rare dingen tegengekomen?

Zoals je al kan raden lijkt mij dit ook een prima kist als opvolger voor mijn Simply Cool...

Hans

Hummel zei:
hallo Ardui,

Waar heb je de Gladiator 2 vandaan? Direct gekocht in Tsjechie of via Duitseland?

Ben je tevreden met de bouwkwaliteit, of ben je nog rare dingen tegengekomen?

Zoals je al kan raden lijkt mij dit ook een prima kist als opvolger voor mijn Simply Cool...

Hans

yo hans, het is een geweldige vlieger. Gekocht rechtstreeks bij yaroslav in tjechie www.f3k.cz enzo.
De kwaliteit is nooit gezien, je krijgt em aan in een doos, de vleugels staan reeds aan elkaar en gemaakt, en het vliegtuig is helemaal door izemo blokjes beveiligd. Alles staat perfect recht enzo, ik durfde er amper mee te gaan vliegen, maar alles gaat perfect, alleen moet ik men launch verbetere, ik geraak nog maar 15 meter hoog +-

!!

we gaan binnenkort een bouwbeschrijving online zwieren, dus keep an eye on it.

Back