A
Alex10
Guest
Ik ben er via een ander topic achter gekomen dat ik een te smal stuk glasvezel op de vleugel van mijn Charter heb geplakt, 2,5 cm n.m.. Nu heb ik een stuk erbij gekocht van Robbe ( bij Proton, Den Helder) maar dat was er maar in 1 maat; 70mm. De dikte weet ik niet precies maar het is vrij dik, nu hadden anderen op dit forum het over een aanduiding in aantal gram.....
Wie kan mij wat meer vertellen hierover, wat is wijsheid??
Mijn situatie is dat ik al een stuk van 2,5 cm op de vleugel heb zitten en daar dus een stuk over heen wil plakken maar dat stukje van 2,5 cm is dunner als dat wat ik nu van Robbe erbij heb gekocht.
Ik heb ook nog een mat bij de Brezan gekocht maar dat is een andere structuur als al het andere, heel fijn n.m. niet met die duidelijk zichtbare "draden". Het is eigenlijk ook voor auto reparaties dus ja....
:?: :?: :?:
Alex
Wie kan mij wat meer vertellen hierover, wat is wijsheid??
Mijn situatie is dat ik al een stuk van 2,5 cm op de vleugel heb zitten en daar dus een stuk over heen wil plakken maar dat stukje van 2,5 cm is dunner als dat wat ik nu van Robbe erbij heb gekocht.
Ik heb ook nog een mat bij de Brezan gekocht maar dat is een andere structuur als al het andere, heel fijn n.m. niet met die duidelijk zichtbare "draden". Het is eigenlijk ook voor auto reparaties dus ja....
:?: :?: :?:

Alex