S Student Moderator Moderator team Forum veteraan 10 jul 2018 #22 vergeet dan niet je spullen mee te nemen....
P Patrick1980 7 nov 2021 #23 Rob Vee zei: Das zeker een idee, maar ken niemand die dit als hobby heeft. Bij deze dus een oproep aan iemand uit de omgeving Roermond die met een keer een paar uurtjes wil gaan rijden Klik om te vergroten...
Rob Vee zei: Das zeker een idee, maar ken niemand die dit als hobby heeft. Bij deze dus een oproep aan iemand uit de omgeving Roermond die met een keer een paar uurtjes wil gaan rijden Klik om te vergroten...
Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan 7 nov 2021 #25 Patrick1980 zei: Ik kom uit Roermond, en ben in bezit van 2 nitro cars Klik om te vergroten... Topic is 3.5 jaar oud, is zelf al 3 jaar niet meer online geweest dus ik denk niet dat hij zal reageren of uberhaupt nog met de problemen zit.
Patrick1980 zei: Ik kom uit Roermond, en ben in bezit van 2 nitro cars Klik om te vergroten... Topic is 3.5 jaar oud, is zelf al 3 jaar niet meer online geweest dus ik denk niet dat hij zal reageren of uberhaupt nog met de problemen zit.