hallo mensen
ik heb een 90er brandstof heli , en die altijd met 20% nitro gevlogen .
nu heb ik de hobby weer opgepakt , en tornado 30 erin gedaan .
ietwat rijker gezet , en gaan . maar bij het opstarten begon de motor achteruit te lopen .
na een herstart liep ie goed , en heb ik gevlogen , maar bij de volgende vlucht knalde ie weer in de achteruit na het uittrekken van de startmotor .
mn vraag is dus , is dit een teken van een te koude gloeiplug ? verder merkte ik geen nadelen , maar heb hem dan ook nog niet in idle 2 gehad . ook ging ie stationair niet slechter lopen na het afkoppelen van de gloeistekker .
suggesties welkom
mvg ferry
ik heb een 90er brandstof heli , en die altijd met 20% nitro gevlogen .
nu heb ik de hobby weer opgepakt , en tornado 30 erin gedaan .
ietwat rijker gezet , en gaan . maar bij het opstarten begon de motor achteruit te lopen .
na een herstart liep ie goed , en heb ik gevlogen , maar bij de volgende vlucht knalde ie weer in de achteruit na het uittrekken van de startmotor .
mn vraag is dus , is dit een teken van een te koude gloeiplug ? verder merkte ik geen nadelen , maar heb hem dan ook nog niet in idle 2 gehad . ook ging ie stationair niet slechter lopen na het afkoppelen van de gloeistekker .
suggesties welkom
mvg ferry