Gloeiplugstarter AA batterij

Ik heb een gloeiplugstarter gezien bij een website , die werkt met een aa batterij die je zelf erin kan stoppen . Zal deze genoeg power hebben want het is een aa batterij ?

Bedankt voor jullie reacties.
Maar ik heb hier een 2100mAh Varta batterij liggen zal die het goed doen ? En als ik een batterij koop voor de starter wil ik er graag een bestellen.

Edit : Of 2 in sommige winkels zie je in een verpakking 2 van duracell , varta , gp welke zal ik nemen ?

Voor een gloeiplug heb je max 2 tot 3A nodig en dat kunnen de meeste accu's wel leveren. Wees wel slim om een niet al te hoge capaciteit te nemen, de hogere capaciteits cellen komen vaak met gebreken in de vorm van oa. hoge interne weerstanden.

Voor een gloeiplug heb je max 2 tot 3A nodig en dat kunnen de meeste accu's wel leveren. Wees wel slim om een niet al te hoge capaciteit te nemen, de hogere capaciteits cellen komen vaak met gebreken in de vorm van oa. hoge interne weerstanden.

Dus ik kan die varta gewoon gebruiken met 2100mAh ?

Iemand heeft een gloeiplugstarter te koop zonder lader.
Kan ik die opladen met die oplader van mijn oude gloeiplugstarter ? Mijn oude is 2000mAh en die 4600mAh.

Als je een batterij hebt liggen, kun je die zowieso proberen..
kapot gaat het niet
Het ergste wat kan gebeuren is dat het niet hard genoeg gloeit, dan kun je alsnog iets anders erin stoppen

qua lader, dit kan vast wel...
Wat staat er op de lader?
Vaak staat er iets op qua input en output, output is belangrijk
vaak staat hier een voltage en een mah

Ik ga toch deze kopen het zou moeten werken met 2100mah of ik koop een ander batterij , bedankt omdat je wou helpen.

een vriend van mij heeft ook een starter op een AA batterij (HPIRACHINGFREAK) van conrad ik moet zeggen werkt uitstekend hij heeft er een 2700mah in zitten(AA)
ik raad je deze aan

dat is er een van conrad reely kost iets van 10 euro geloof ik en heb er een 2500 hema batterijtje in zitten gaat lang genoeg mee (heb er altijd 1 reserve mee)

Back